Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

voor de duidelijkheid!!!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: voor de duidelijkheid!!!
    Posted: 10 Mei 2012 om 10:51
Dames,

degene die op zoek zijn naar de site van walhalla......voor sokkenpatronen.

Je schrijft het met een o ipv een a.
Het verandert hier zodra je de topic plaatst.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 14:19
w0lhalla Wink met een 0 ipv een o LOL
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 14:21
Dat probleem heb ik ook al ooit gehad mat W.lhalla. Wat zou de reden zijn? Groetjes, Lida.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 14:33
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

w0lhalla Wink met een 0 ipv een o LOL
ach ik dacht; 'laat ik eens duidelijk zijn' LOL

Geen idee Lida, het is namelijk alleen op het forum dat het veranderd.....
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 14:40

Nou walhalla (zal het met hoofdletters ook gebeuren?) heb ik gevonden, maar eigenlijk niet wat jij bedoelde Marlies .... Ben ik nu blind?

Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

als je een goed basispatroon wilt hebben om mee te beginnen.....
Op de site van walhalla staat de wereld aan sokken, ook het basispatroon!!
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 14:40
Hmm weg hoofdletters ... Ben W0lhalla maar eens te slim af ...
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 14:41
Nee hoor, schrijf op Google maar walhalla met een o   Big smile 
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 14:49
Ik kom wel op de site, maar daar kan ik het gewoon niet vinden .... ik zie wel patronen, boeken ...
Maar niets met die titel. Wat is het? Misschien kijk ik er gewoon overheen ... zal je altijd zien.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 15:12
Voor patroontjes moet je onder kadootjes kijken, als je op de foto klikt komt het patroon tevoorschijn.
Vogens mij heeft het veranderen van een o in een a te maken met het feit dat het een concurrent is van Hobbydoos
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 15:37
Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Voor patroontjes moet je onder kadootjes kijken, als je op de foto klikt komt het patroon tevoorschijn.
Vogens mij heeft het veranderen van een o in een a te maken met het feit dat het een concurrent is van Hobbydoos

Gevonden ... Dank je wel! 
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 15:46
[/QUOTE]

dat zou wel errug flauw zijn....en het onderschatten van de mensen op het forum.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 15:54
Dat van die concurrentie was ook mijn vermoeden, maar vond het tegelijkertijd ook flauw. Dus dat idee verworpen als zijnde te wantrouwend van mij. Maar misschien toch....? groetjes, Lida
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns