Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Heeft iemand een idee?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Heeft iemand een idee?
    Posted: 15 Mei 2012 om 10:31
Heej lieve meiden.
Eerst een inleidend verhaaltje:
Vorig jaar waren een vriendin en ik zwanger en, hoe leuk, op dezelfde dag uitgerekend! Zij heeft een week eerder een zoon via keizersnede gekregen, wij een wolk van een dochter. Dat ze elkaars aanstaande zijn, moge duidelijk zijn Wink

Nu, 10 maanden later, ligt de aanstaande van mijn dochtertje (10 maanden oud) in het ziekenhuis. Het mannetje heeft gigantisch ingeleverd (ter vergelijking, dochter is bijna 10 kg, haar vriendje nu nog maar 6.7 kg...)
Een virus, longontsteking 40+ koorts en geen eetlust hebben hiervoor gezorgd. Moeder en kind zijn ontroostbaar en het vooruitzicht is dat ze niet op korte termijn thuiskomen.
Machteloos en vol emotie ga ik daar op visite, maar er moet toch iets kleins zijn, een leuk dingetje, wat ik voor hun kan haken wat het verdriet misschien kan ondersteunen?
Heeft iemand van jullie een idee wat je zo'n klein vechtertje kan geven en hoe ik een machteloze moeder een steuntje in de rug kan geven?
Alle ideetjes zijn welkom!

Liefs, Krissie en Yuna (aanstaande van de kleine man)
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 12:38
Wat jammer, dat kleine ventje, ben er het hart van in.Cry
Ik zou een thema rond een 'hart' nemen, dat je op die manier duidelijk maakt dat je in je hart met hen meeleeft !! bv, dekentje met een hart op geborduurd, ...
Tis maar een idee hoor....
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 12:54
Tjonge, zo kan het dus ook. Onze kleinzoon is bijna 9 maanden...moet er niet aan denken.
Kan je misschien een hart haken met een klein speeldoosje erin.....of steeds iets kleins dat je kan geven als je op bezoek gaat...autootje, bloemetje, beestje, weet niet of je iedere dag naar het ziekenhiuis gaat.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 12:57
Wat sneu zeg!
Je zou natuurlijk iets leuks kunnen haken om mee te spelen.
Of een leuke knuffel met een muziekdoosje net wat MariaLA ook zei.

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 13:31
Als ik eerlijk ben, denk ik dat het niet uitmaakt wat je maakt. Maar het feit dat je iets maakt met veel liefde is wat goed doet! Heel veel sterkte ik hoop dat het kleintje snel weer opknapt. Ik weet niet of hij een speentje heeft. Maar een gehaakte speendoek met een knuffel hoofdje er op is heel leuk. Byieke had ook zoiets op haar site staan geloof ik.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 13:36
Ik denk dat alles welkom is, een teken van medeleven is al zo fijn.
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 17:04
goh wat erg zeg,
een leuke gehaakte gelukshanger met daaraan bij ook een speentje, bloem, hartje zulk soort dingen.
die boeddha met lotus is ook erg mooi om te geven.
Heel veel sterkte
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 17:53
dit is wel een heel leuke sleutelhanger
http://haakmuts.blogspot.com/p/gelukshanger-patroon.html
Ik vind het idee erachter heel erg mooi!!
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 18:03
Jeetje wat een naar bericht!
Ik denk inderdaad dat alles wel in goede aarde zal vallen. Wat ik zelf erg leuk vind voor zo'n klein ventje is een tutknuffel.
Ik vond hierboven een gelukssleutelhanger voor de moeder ook een goed idee!
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 23:55
Gewoon een knuffellapje,lekker om tegen je aan te houden als je ziek bent en om mee tegen je aan te wrijven,niet te ingewikkeld en geen harde deeltjes.Triest trouwens allemaal hopelijk gaat het snel beter.
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns