Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

grote aap

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: grote aap
    Posted: 20 Mei 2012 om 16:00
heeft iemand voor mij een patroon van een aap zo groot als benno en bibi mijn zoon heeft vrienden en die hebben 3 kinderen de kleinste heeft bibi gekregen en nu belde hij dat de andere 2 ook een knuffel willen, nou en het konijn had ik al af dus hoef ik alleen de blauwe aap nog te maken hij wil graag een blauwe aap schattig he hij is 7 en nou heb ik wel apen maar alleen hele kleintjes en ik vindt het zo zielig dat die andere dan een grote hebben en hij een kleintje dus ik wil zoiets als benno en bibi als iemand heeft heel graag weet je wat ook zo lief was ze vroegen hoeveel nachtjes ze moesten slapen voor dat ze het krijgen zooooooooo lief zijn ze en zulke lieve stemmetjes.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2012 om 18:35
Er slingert iets in je mailboxWink
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2012 om 19:08
leonie hartstikke bedankt maar volgens mij zijn dit ook kleintjes of zie ik het verkeerd ze moeten ongeveer even groot zijn als bibi want anders krijgt hij een kleintje en de rest een grote en dat vindt ik zielig voor het manneke
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2012 om 19:10
Misschien met dikkere wol haken. Ik heb ze zelf nog niet gemaakt, maar ik kan me voorstellen dat met dikkere wol de knuffel groter wordt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2012 om 19:16
nou dat ik daar niet op kom tjonge wat een stommerd ben ik Embarrassed ik geef zelf iemand weleens die raad en wat doe ik WackoWackoWacko komt vast door de warmte tjonge bedankt meid je ben een lieverd
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2012 om 19:25
ik heb je een grote aap gestuurd
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2012 om 19:50
Kan je bibi niet om toveren TOT aap langere armen benen half ronde apen oren rond neusje in een lichterblauwere kleur dan zijn ze even groot ook
groetjes nathalie
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2012 om 21:05
geweldig hier heb ik echt wat aan die aap is lekker groot en zo leuk en natie dat wil ik zeker een keer gaan proberen maar dan wil ik heel rustig de tijd kunnen nemen en dit manneke staat te stuiteren dus die wil hem heeeeeeeeeeeeel graag en snel hebben en dan is een kant en klaar patroon sneller, het is geen drammertje hoor het zijn echt super lieve kindjes zo schattig maar hij wil hem graag hebben om mee te slapen oooooooooooooooooooo waarom ben ik nog geen omaLOL
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 10:23
Heb ook een paar aapjes jouw kant opgestuurd
Vifke
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 12:39
vifke het wordt die paarse maar dan in het blauw heel erg bedankt Hug
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 13:40
Ben erg benieuwd naar het resultaat van de aap!!
groetjes nathalie
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 13:42
als ie klaar is laat ik hem zeker zien Big smile
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 13:52
Zou ik misschien ook wat aapjes mogen ontvangen?
Alvast bedankt!!
Back to Top
KaVL View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KaVL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 15:47
*Groetjes*
° Karen °
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 16:22
ooooooooooooooo  ook al zo leuk ik was aan het zoeken gegaan op google en vond alleen maar kleintjes wat zijn jullie hier toch goed in ooit als ik een groot meisje ben kan ik dat ook Wink
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 17:01
Miep er zijn er een paar onderweg naar je
Vifke
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 17:02
Originally posted by doortje doortje wrote:

vifke het wordt die paarse maar dan in het blauw heel erg bedankt Hug

Graag gedaan hoor,
Vifke
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 17:57
Dankjulliewel!!
Back to Top
claziena View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claziena Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 18:46
zijn de haakpatroontjes in het Nederland ?  dan zou ik er ook graag een ontvangen
groetjes
Claziena
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2012 om 20:09
Hier vind je een kleinere aap in 't Nederlands Claziena.
Groetjes
Vifke
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns