Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kruidentafel

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kruidentafel
    Posted: 22 Mei 2012 om 07:46
Ik moet er nog aan beginnen hoor........maar ik heb uit het huis
van m'n moeder een oud tafeltje meegebracht en wil er m'n
Kruidentafel van maken. Big smile
Want ik gebruik altijd veel lekkere  verse kruiden met eten bereiden.
Het is een eiken tafeltje maar ik wil het in een ander kleurtje........alleen
weet ik nog niet welke kleur. Dacht eerst wit......maar wit is zo wit hè? LOL
Jullie een ideetje?

Ik haak nooit af!

Back to Top
Priiny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Priiny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 08:00
II zou een kleur kiezen die bij se rest van de kamer staat! Of een hele felle kleur! Het is een heel leuk tafeltje om te verven!

Succes alvast!

Xx
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 08:00
Wat staat dat gezellig al die kleurtjes bij elkaar, als de tafel hier komt te staan zou ik het denk ik in de kleur maken van de planken er achter , hoeft niet perse dezelfde kleur. Zoals de kleur nu is vind ik ook niet verkeerd hoor. Smile 
Groetjes van Jolly

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 08:00
white was schuren, verven en het er weer lichtjes afhalen. De hema heeft verf op waterbasis
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 08:01
zelfde kleur als jou net gemaakte gordijntje?
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 08:03
Maar het komt niet binnen te saan, maar buiten Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 08:05
of naar het mintgroene, om in kruidentermen te blijven, er komt natuurlijk een groene kleur groeien uit de potten. lijkt me fris staan, maar het moet passen bij de omgeving.
Groetjes van Jolly

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 08:26
ik vind oud blauw of oud groen altijd erg mooi vooral omdat het een oud tafeltje is ik hou erg van die twee kleuren
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 08:55
Ik zou voor knalrood gaan.
Maar ja, smaken verschillen hè Smile.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 09:02
lavendelkleurig, doet een beetje provence-achtig aan dan. Geeft een mooi effect met het groene van de kruiden.

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 09:40
Oooh,ben nu al benieuwd hoe het er gaat uitzien als je het hebt geverfd
maar vind het zo ook al wel heel fleurig met die pottenmix aan kleuren.
Ik zou voor...terracotta gaan :)
Back to Top
Saskia Angelie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia Angelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 11:12
Wit verven, en dan sponsen met groen / Bruin....
Heb ook zo'n soort tafeltje gemaakt.
En heb er stukjes behang op geplakt en daar weer lak overheen...

Heel leuk!.

Veel succes!!.
www.angelikastreasures.tk
www.kralenkettingen.tk
www.angelikas-pictures.blogspot.nl
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 11:56
Ik vind altijd dat griekse blauw mooi of dat zweedse blauw.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 12:12
Ik zou hevige kleurtjes nemen dat vrolijkt mooi op
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 13:13
Marileen,ik wens je heel veel sterkte met het verven van je tafeltje. Ik vind het een heel leuk tafeltje,maar ik waag mij niet aan een kleur te vermelden. Ik heb bovenstaande stukjes gelezen en iedereen raad je een andere kleur aan.LOLLOL SUCCES.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 13:51
Inderdaad iedereen een andere kleur. En ik zou het laten zoals het is. Blijft zo steeds het tafeltje van je moeder, (tenzij je dat niet wil) past goed bij de stijl van het tafeltje. Succes met kiezen, groetjes, Lida
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 13:54
als het op een droog plekje staat kan je ook bloemenslingers rond de poten doen (zelf gehaakt uiteraard)

En laat het nog even ongeschilderd, meestal kiest een meubelstuk na verloop van tijd zijn kleur zelf, snap je?

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 14:46
Originally posted by ElleBelle ElleBelle wrote:

als het op een droog plekje staat kan je ook bloemenslingers rond de poten doen (zelf gehaakt uiteraard)

En laat het nog even ongeschilderd, meestal kiest een meubelstuk na verloop van tijd zijn kleur zelf, snap je?
Dat is mijn idee ook, gewoon even wachten met schilderen.Smile
Groetjes van Jolly

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 15:51
Lekker een zonnige groen. Dan komen al je potten er ook zo vrolijk uit en dan het groen van al je kruiden, ja ik zie het voor me LOL
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 21:15
ik heb nog wat echinacea zaadjes als je wil
http://www.natuurlijkerwijs.com/echinacea.htm is niet een echt kruid maar een geneeskrachtige plant heb er vaak tinctuur van gemaakt helpt om meer weerstand op te bouwen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.063 seconden.
Lang Yarns