Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bloemetje voor jullie allemaal

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bloemetje voor jullie allemaal
    Posted: 23 Mei 2012 om 17:45
Halloooooooo HobbyDoosjes Big smile,
Ik wil jullie allemaal een bloemetje geven, omdat
het dankzij jullie altijd zo gezellig is op het HobbyDoosForum Big smile.

Ik haak nooit af!

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 18:18
Dank je wel voor je bloemetje en ikm geef ze terug aan jou want de gezelligheid is zeker ook aan jouw te danken
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 19:02
bedankt maar je geeft zelf ook veel gezelligheid op het forum hoor zonder jou en de rest is er geen hobbydoos forum
Anne-Marie
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 19:06
Dank je wel voor de mooie bloemen. En gelijk voor jou aanwezigheid en gezellig ons laten meegenieten van al je creatieve bezigheden in de breedste zin van het woord je. Groetjes, Lida
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 19:20
Dank je wel!! We doen het met zijn allen....jij ook dus
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 19:22
zo lief zeg...

Ik hoop er ook mijn steentje aan bij te dragen.

Jij ook bedankt voor je fijne berichten

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 19:44
bedankt voor de mooie viooltjes
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 20:12
Dankjewel, dit is al het leukste forum dat ik ben tegengekomen, echt waar!
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 20:36
Oh, komen die bloemen van jou? wel hartelijk bedankt en neem zelf ook een bosje.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 21:46
Wat lief, zeer origineel en met dank ontvangen!! Clap
Wat een leuke verrassing en initiatief!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 21:49
En dan doe ik er nog iets lekkers bij voor iedereen, snoepkont dat ik ben Tongue

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 21:53
wow, Marileentje zet de bloemetjes weer eens buiten en nog wel voor o n s ......meissie, ne dikke merci hoor maar zoals ik je gisteren al persoonlijk tikte zorg jij zélf voor heel veel gezelligheid, agge da mar wit en dagge bedankt zijt da witte....!!!! Maar ik doe mee met het complimenteren van dit forum: supergezellig met af en toe een onweersbui maar die drijft altijd weer over...;-)))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 21:56
Oké, de smaak denken we er bij, de kwijl nemen we erbij, de goesting naar meer nemen we er ook nog eventjes bij, de extra kilo's ook natuurlijk LOL
Maar vooral de lieve glimlach die op mijn gezicht kwam, die heb ik er ook graag bij.
Jaja, je maakt mijn avond goed en zoet ( alvast in mijn gedachten dan hé)
Heel leuk hoor, de mensen zo'n zin doen krijgen in zo iets lekkers en er niet bij kunnen,!!!
Bestaat daar geen straf voor???Evil Smile

LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 21:57
ik zal ze voor straf allemaal zelf op eten

Handshake

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 22:12
Wat leuk Marileen! ik kon nou net wel even een bloemetje gebruiken, dank je wel!

Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 22:17
ach lieve marileen wat ben je toch een engeltje als er 1tje een bloemetje verdiend ben jij het wel je ben altijd zo lief en zorgzaam op het forum dus geef ik een bloemetje aan jou terug Hug
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 22:54

Ooohhh.....dankjewel lieve allemaal voor alle bloemetjes die ik terug krijg. Smile

Volgens mij heb ik niet genoeg vaasjes.....zoveel bloemetjes allemaal Big smile.
Maar het is gewoon zo dat ik het dankzij jullie heel gezellig heb......jullie zijn echt hele lieve, leuke vriendinnen Big smile.
Ik heb hier trouwens nog steeds de vriendschapsbandjes liggen voor jullie.
Was ze helemaal vergeten uit te delen met de HobbyDoosDag Embarrassed

En wat betreft die heerlijke aardbeien........hahahahah KOM MAAR OP ermee LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 22:55
Wat een liefde hier allemaal, ik sluit me er volledig bij aan dat het hier super gezellig is! Jong en oud vraagt advies en plaatst mooie creaties, men helpt elkaar bij een lag en een traan. 
Ja, hopelijk mogen we ons hier nog lang treffen.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 23:12
wat leuk allemaal, ge word gewoon goedgezind van al deze dingen het weer doet het ook al zo goed
wat is dit toch een ontzettend leuk forum Thumbs Up

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 23:33
Marileen bedankt voor de mooie bloemen, even een opkikkertje en voor jou een hele bos rozen, alleen krijg ik ze niet geplaatst hier.Big smile
Groetjes van Jolly

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.439 seconden.
Lang Yarns