Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

draakjes patroon gezocht

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: draakjes patroon gezocht
    Posted: 24 Mei 2012 om 16:58
Hallo allemaal
Ik ga binnenkort op vakantie en wil graag wat haakwerk meenemen Nu wil ik graag een draakje haken
Ik heb alleen geen patroon Ik weet dat er ooit eens een oproep voor een draakje geweest is en dat er mensen zijn die patroontjes hebben
Zou iemand mij misschien kunnen helpen Ik zou er erg blij mee zijn
Vast heel erg bedankt groetjes Vlijtig Liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 17:04
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 18:27
Goede link...een advies mocht je kiezen voor de draken van de amigurumi artist weet waar je aan begint...
Het zijn grote werken en ben er zelf nu 1 aan het maken met 3 draakjes rond een ei...
Ben bijna een half jaar bezig ( niet aan een stuk )...
Kosten tot nog toe voor het garen alleen staan al op ruim 90 euro...
Wel erg leuk om te doen maar er gaat ook heel veel tijd inzitten...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 19:01
€90,- hoe ziet het er uit dan want dat is een hoop geld voor garen  heb je een foto van die draak ik ben nu wel heel nieuwsgierig
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 19:17
Als je op de site kijkt van amigurumi artist heet hij tripple xxx dat zijn 3 draakjes rond een ei...
wordt een redelijk groot project...het ei alleen al is groter als een mensen hoofd...
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 21:07
ik ga zeker even kijken het lijkt me geweldig ik ken het patroontje helemaal niet maar het lijkt me super en zeker heel groot gaaf hoor ik hou er wel van
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 21:23
zoooooooooooooooo  ik heb gekeken wat een prachtige dingen maakt zij zeg en die jij aan het maken ben is echt heel groot en lijkt me ook niet makelijk tjonge jonge wat een werk mijn complimenten hoor
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns