Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Effen balen

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Effen balen
    Posted: 26 Mei 2012 om 07:05
Momenteel ben ik effen aan 't balen, moed zit me in de schoenen . Gisterenavond  gehoord bij de dokter dat ik waarschijnlijk terug geopereerd moet worden. Dat zal dan operatie nummer 20 zijn. Volgende week (na weekend) eerst nog bijkomende onderzoeken zoals echografie. Een breuk in de buikwand waar die, door herhaalde operaties, sterk verzwakt is. Hoe groot, hoe erg en wat er zal gebeuren weet ik nog niet.  Dat wordt weerom een paar weekjes non-actief. Vind het zo erg vooral voor mijn man en omgeving omdat ik ze weerom opzadel met ziekenhuis bezoeken en dergelijk en ik weerom niet zal bekwaam zijn om zonder hulp mijn huis schoon te maken.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 07:15
Dat is zeker balen zeg Unhappy.
Maar je moet je niet schuldig voelen tegenover anderen........jij kunt er toch niets aan doen.
Ik wens je heel veel sterkte......
Hug
Ik haak nooit af!

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 07:25
Dank u voor die Hug kon ik effen gebruiken
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 07:47
Geen leuk vooruitzicht en schuldgevoel is iets typisch vrouwelijk Wink maar probeer het toch maar aan de kant te schuiven, alvast heel veel sterkte Hug
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 07:50
hey lieve schat je heb hier niet om gevraagd he het belangrijkste is dat je gezond wordt en niet het schone huis een huis is maar een huis en ziekenhuis bezoek????  iedereen moet heel blij zijn dat we naar het ziekenhuis kunnen en niet zoals in afrika bv. kilometers moeten lopen of reizen nee lieverd je niet schuldig voelen het is al erg genoeg voor je dat je al weer onder het mes moet, niet piekeren over anderen maar denken aan jezelf want jij moet het onder gaan heel veel sterkte meis en een hele dikke Hug
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 08:33
heel erg veel sterkte toegewenst!!Hug
vreselijk dat je nu al weer moet dan na al zeveel operaties!!
hopelijk gaat het daarna beter
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 08:45
Heel veel sterkte, zoals de anderen ook zeggen je vraagt hier niet om.
Je man en naaste omgeving zal dat ook snappen. Degenen die dat niet doen zijn niet de moeite waard om je druk om te maken.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 08:48
Hey Vifke,
het belangrijkste is dat terug beter word,  daarom dit   Funpagina.eu
ik wens je spoedig beterschap na de operatie Hug 
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 08:55
Heel veel sterkte en ik sluit me aan bij de andere berichten...Hug
Groetjes van Jolly

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 09:04
Iedereen hartelijk dank voor de bemoedigende woorden en de vele knuffels. Heel lief van jullie. Was wel weerom een klap om het te horen.

Ik ga mezelf straks wat proberen op te beuren en een wolwinkel binnen stappen en een berg wol kopen denk ik.  Of wat K4TT patronen.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 09:12
Meid, ik ben net als jij en voel me dan net zo.
Maar ik sluit me aan in de rij der adviezen en als je geopereerd wordt is dit absoluut niet leuk, maar wel noodzakelijk. Zeker als het voor de 20e keer is heeft de arts hier, neem ik aan, goed over nagedacht en is het echt nodig.

Zet je over je zorgen heen. Je familie zal het waarschijnlijk niet zo ervaren als jij, de ziekenhuisbezoeken en de ondersteuning die ze je moeten bieden, doen ze ongetwijfeld met veel liefde.

Van mij ook een hele dikke Hug
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 10:29
Inderdaad, zoals alle dames zeggen, voel je absoluut niet schuldig! Je hebt deze keuze niet zelf gemaakt, het lot heeft er anders over beslist, daar kan jij niks aan doen!
Bij deze wens ik je alvast veel sterkte!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 13:15
Net als alle andere zeg ik ook voel je niet schuldig, maar ik snap best wat je bedoeld, tis mij ook al regelmatig overkomen en je weet dat je er niets aan kan doen maar toch voel je je schuldig ook al weet je dat alles wel opgelost zal worden. Belangrijkste is dat je omgeving ook laat merken dat je je niet schuldig hoeft te voelen omdat het iets is waar je zelf niet om vraagt.

Sterke hoor.......
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 13:22
He wat vervelend voor je! Sterkte gewenst! En probeer de rest gewoon even aan de mensen om je heen over te laten. Zorg heb je gewoon verdient, voor jou is het al heel wat om weer onder het mes te moeten. Star
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 16:33
Hoi Vifke,
Ik weet hoe jij je voelt. Ben net weer een weekje op de been, na een operatie en zes weken plat liggen. Het belangrijkste is toch dat je weer beter wordt. Dat gevoel van afhankelijk zijn is vreselijk, maar ik denk dat de mensen om je heen het helemaal niet erg vinden om voor jou te zorgen hoor. 
Ik wens je heel veel succes en beterschap.

Groetjes
Corry
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 19:05
vifke wat nodig is moet gebeuren en ik neem aandat het geen luxe operatie is maar eentje met noodzaak dus geen schuldgevoelens hier oevr zorg maar dat je weer snel betre wordt dan is al het andere zo weer vergeten door je omgeving en net wat doortje ook al zij ze hoeven geen kilometers te lopen voor het ziekenhuis
Anne-Marie
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 19:24
Vifke, ik ken het gevoel wel, maar zoals iedereen hiervoor al zegt: Jij zou het toch ook duvelsgraag anders hebben!!!.
Sterkte, het is niet niks wat er nu weer moet gebeuren.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2012 om 23:44
Vifke, iedereen heeft alles al gezegd, ik kan alleen maar zeggen heel veel sterkte, voor jou en je familie Thumbs Up
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2012 om 08:53
Dank aan allen voor de vele knuffels en vriendelijke reacties. Ik had die effen nodig gisteren voelde me echt rot. Had gisteren echt een baaldag, vandaag voel ik me ietwat beter. De baaldag gisteren was zelfs zo erg dat ik in wolwinkel geweest ben en niks kocht want niks kon me interesseren. En dat is erg! Maar we staan ervoor en moeten erdoor hoe erg ik het ook vind.
Nogmaals dank voor jullie steun!
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2012 om 10:13
Hè wat vervelend.... ik kan me je gevoel tegenover anderen heel goed voorstellen, maar het voornaamste is dat jij nu opknapt!
Heel veel sterkte!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns