Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hoe toch?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Priiny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Priiny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hoe toch?
    Posted: 29 Mei 2012 om 14:04

Telkens als ik zit rond te neuzen ben ik altijd verbaast aan het hoeveelheid patronen die iedereen heeft :P

En ik vroeg me af hoe jullie er nou aan kwamen! alleen uit boeken of goed speur werk op het net of nog op een andere manier!

Lijkt me leuk om dat eens te weten :P
Ben benieuwd

xxx 
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 14:36
uit boeken die ik koop
uit boeken die ik leen bijv bibliotheek 
de telegraaf
gekocht via internet
gratis via internet
geruild/ gevraagd/ gekregen bijv met/aan/van een hobbydoosje
pffffff nog meer???

oja

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 14:57
Zelfde lijst. Als je de moeite neemt om een paar keer een Engels patroon te maken, gaat dat later als vanzelf, en dan is de "dag" voor haaksters en breisters vééééél te kort.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 15:48
hi hi pippie dat is zoooooooooooooooooooooooooo  waar poeh en de dag is maar 24 uur
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 15:54
Originally posted by drempt drempt wrote:

uit boeken die ik koop
uit boeken die ik leen bijv bibliotheek 
de telegraaf
gekocht via internet
gratis via internet
geruild/ gevraagd/ gekregen bijv met/aan/van een hobbydoosje
pffffff nog meer???

oja

Hoi Chris,

Ik sluit me aan bij jouw lijstje , bedankt voor de moeite Wink
Groetjes van Jolly

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 15:57
Inderdaad!! Zoals de dames hierboven vermelden.
Van zodra je er eens een paar in het engels hebt geprobeerd, dan wordt het aanbod zoooooooooooo veel groter, dat je niet weet wat eerst te doen.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Priiny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Priiny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 16:03
grappig om te lezen dat het bij engelse patronen ook steeds vlugger gaat mijn engels is niet al te best maar ik ga me er dan maar eens op wagen! Dank jullie wel voor de reacties!

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 16:54
Niet zo direct vlugger, maar het aanbod wordt op die manier grandioos groter om uit te kiezen.
Wanneer je gewoon de steken van het engels naar het nederlands vertaald, dan blijft het ook gewoon een patroon. Maar de Nederlandse + de Engelse, dat zijn er hééééééééél wat hoor!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 16:57
Zelfde lijstje als hierboven.
En dan ook nog Spotnet Wink.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Priiny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Priiny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 17:04
ja dat snap ik!
ik ga het snel proberen! :)

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 17:37
bij mij ook het hele lijstje Smile
Back to Top
KimmvBritt View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KimmvBritt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 18:11
Zelfde als iedereen hierboven, ik gebruik hierbij ook ftdworld. Download ik alles via NZB's. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns