Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nog niet terug van weggeweest.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nog niet terug van weggeweest.
    Posted: 02 Juni 2012 om 17:41
Hallo dames,
Dat is lang geleden dat ik hier op hobbydoos was. Maar heb eindelijk goed nieuws.
Op 30 april had ik mijn huidige woning uit gemoeten, maar ik had tot op heden nog geen andere woning waar ik samen met mijn kinderen kon verblijven.
Maar nu heb ik urgentie gekregen van de woningbouw en heb gereageert op een woning, het allemooiste is dat ik op de eerste plaats sta!. maandag tot 10 uur kunnen mensen op die woning reageren, zolang er niemand reageerd die langer urgentie hebben dan dat ik heb, blijf ik eerste staan.
Ik ben nu al zo blij! eindelijk 1,5 jaar na mijn schijding kan ik ons leven weerr oppakken en het verder op orde maken er zijn nog wat hobbels die genomen moeten worden, maar ook dat zal me lukken.
Ik ben voorlopig dus nog even te druk met het op orde brengen van mijn (ons) leven, maar zodra ik lekker ben gesetteld in ons nieuwe huisje, met voor ieder een slaapkamer (ik slaap nu bij mijn 2 dochters op 1 kamer) en een grote tuin (heb nu een balkon) dan ga ik weer heerlijk freubelen en krijgen jullie ook weer werkje van mij te zien.
op dit moment ben ik bezig met tekeningen maken voor aan de muur in de slapkamer van mijn dochters. want met een budget van nul moet ik het zelf maar heel leuk gaan maken met de dingen die we al wel hebben.
hier alvast een klein voorproefje.
Voor mijn andere dochter ga ik een winnie the pooh kamertje maken.
ik ben al helemaal aan het fantaseren over hoe in te richten en welke kleuren te verven enz enz... heerlijk om te doen.
In ieder geval ben ik hier nog even te druk voor hobbydoos, maar zodra er rust is ben ik er weer, ik wou gewoon even dit goede nieuws met jullie delen.
Liefs Kris
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 18:04
Halo Chris,
ik zal duimen voor je , dat er niemand reageert tot maandag, en wat maak jij leuke tekeningen
ik wens je het allerbeste
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 18:50
Ik kan alleen maar herhalen wat Rittepetit zegt: Ik duim mee en wat maak je mooie tekeningen! Groetjes, Lida
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 19:07
Hopenlijk krijg je snel goed nieuws!!
En de tekeningen zijn prachtig!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 19:17
ik hoop voor jou en je dochters mee,
en wat een prachtige tekeningen.....

......SUCCES......Thumbs Up
groetjes geesje
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 19:28
Ik duim ook voor je en krijg je goed nieuws!
Wat een mooie tekeningen maak je
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 19:40
Ik duim ook voor je. Laat je het wel even weten? Je hebt super gave tekeningne gemaakt.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 20:21
Alvast veel succes in alles wat je nog onderneemt!! Je zal er met jouw instelling zeker geraken!
We steunen je!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 20:27
ik zal met je mee duimen. Prachtige tekeningen. Die van Winnie zullen vast ook heel mooi worden
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 20:31
oo hopelijk krijg je het huisje zou fijn zijn als je je leven weer kunt oppakken!
en wat een prachtige tekeningen zeg!!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 16:41
Originally posted by rittepetit rittepetit wrote:

Halo Chris,
ik zal duimen voor je , dat er niemand reageert tot maandag, en wat maak jij leuke tekeningen
ik wens je het allerbeste
Daar sluit ik mij volledog bij aan niemand mag reageren hou ons op de hoogte hoor ik duim voor jouThumbs Up
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 16:46
me too!!!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 17:02
Wat een goed nieuws! Ik hoop voor je dat het allemaal door gaat.
Mooie tekeningen heb je gemaakt
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 19:42
Thumbs UpThumbs UpThumbs Up
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 19:44
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.311 seconden.
Lang Yarns