Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hulp nodig met een haakpatroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
melekskeuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer melekskeuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hulp nodig met een haakpatroon
    Posted: 03 Juni 2012 om 23:36
hey wie o wie kan me helpen met dit patroon ?

ik snap het patroon  niet ... Confusedkan iemand me er mee helpen ?

groetjes mel
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 23:53
ik ben even gaan kijken, de manier dat deze gemaakt is met een heel erg speciale steek
ik weet niet hoe goed je kan haken, maar zoals ik het begrijp
eerst ketting van 45 losse en daarna 4 x een losse op de haaknaald dan pas de steek afwerken je hebt 5 steken op de naald dan draad overgooien en alle steken er door halen en altijd hierna een losse haken.

als je net geleerd hebt om te haken zou ik een ander patroon zoeken

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 09:23
Het is niet heel ingewikkeld, het moet alleen duidelijk uitgelegd worden. Ik hoop dat het me lukt.

Eerst 45 lossen, dan steek je in de 2e losse vanaf de naald en trekt de draad door, verder niks mee doen. Dan in de 3e, 4e en 5e losse hetzelfde, je hebt dan 5 lussen op de naald staan. Dan sla je om en haalt de draad door die 5 lussen, daarna sluit je af met een losse. Dat is de steek. Bij de volgende steek haal je de draad door de losse die je net bovenop de eerste 'steek' gemaakt hebt, door de laatste losse die je voor de eerste steek gebruikt hebt (de oorspronkelijke 5e losse vanaf de naald) en dan door de eerste 2 volgende lossen. Dan heb je weer 5 lussen op de naald staan, en vervolgens werk je de steek verder af zoals de vorige. En op die manier werk je dan verder.

Veel succes.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer melekskeuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 13:55
Hey   super bedankt voor de reactie ... Zodra ik klaar ben met werken en thuis ben ga ik het uitproberen ...       Ma ik snap het dus komt goed thanks ! Groetjes mel
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 15:52
Bedankt trouwens voor het patroon, aan een speenkoord heb ik niet zoveel maar ik heb er een leuk polsbandje in rood-wit-blauw-oranje van gemaakt ;).
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer melekskeuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 22:59
ja idd vind het een enorme leuke steek eigenlijk ... dus een polsbandje is idd ook leuk ...

groetjes

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns