gehaakte blokkenshawl |
Reageer ![]() |
Pagina 123 4> |
Autheur | |
Nova ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Juni 2012 om 11:20 |
Hoi,
Ik heb een ontzettend mooie gehaakte blokkenshawl gezien op internet. Ik kan alleen nergens het patroon vinden. Ik weet dat het patroon staat in Patricia Creatief nr. 3, maar deze is nergens meer te vinden. Is er iemand die deze thuis heeft? Kan deze worden overgenomen, gekopieerd of gescand worden? Uiteraard tegen betaling. Hieronder de afbeelding van desbetreffende shawl.
![]() Groetjes, Femke
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die is mooi! Ik heb wel een linkje van een blog van iemand die hem ook gemaakt heeft.
Misschien heeft zij een kopietje voor je? Sorry, ik weet niet meer hoe dat met het woordje "hier" werkt en kan het ook nergens meer vinden.... Succes met zoeken!
|
|
![]() |
|
Nova ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Daar had ik de shawl gezien. Dat is het nadeel van zoveel mooie dingen. Ik vergeet iedere keer waar ik het gezien heb, en vergeet het ook altijd om de pagina op te slaan.
Bedankt voor de tip, ik heb een reactie geplaatst met de vraag of ze misschien een kopie voor me heeft. Ben benieuwd.
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Ik hoop het voor je!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Seeke, ik heb hem aan jou gestuurd.
Ik voel me niet zo geroepen om moeite te doen voor iemand die na bijna 3 jaar nog steeds een newbie is. Jij mag beslissen of je het patroon doorgeeft. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Zou ik het patroon ook mogen Seeke69? Zeg maar wat je ervoor wilt hebben. Misschien heb ik een leuk patroon voor je? Of iets anders?
Het spijt me dat ik na 3 jaar nog steeds newbie ben. Ik weet dat ik hier veel te weinig kom. Helaas kan ik ook niet garanderen dat ik in de toekomst hier vaker ben. Ik ben namelijk al blij dat ik uberhaupt tijd heb om te haken en te breien. |
|
![]() |
|
Dank je wel Magtelt, ik hoefde hem eigenlijk niet persé, maar het is altijd leuk om iets onverwachts te krijgen
![]() En Nova, ik heb me ook jaren geleden wel eens op een of ander forum aangemeld waar ik daarna bijna nooit meer kwam, dus ik snap dat wel. Ik ben nu toevallig een beetje verslaafd aan dit forum, maar dat komt ook omdat ik door mijn persoonlijke situatie veel thuis ben. Als dat anders was zou ik misschien ook niet zo vaak zijn
![]() |
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Mag ik het patroontje ook, leuk project voor de komende vakantie
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Heel mooie blokkensshawl, mag ik het patroontje ook?
Dank bij voorbaat |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ik zou ook graag het patroon ontvangen vind het erg mooi
alvast bedankt
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
heyyyyyyyyyyy nova je ben nu groupie dus nu heb je hem verdiend
![]() ![]() ![]() zou ik hem ook mogen want hij is echt super mooi ik heb oud roze garen en daar lijkt ie me echt heel mooi van worden
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
zou ik hem ook mogen hebben, hij is super mooi
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
oo mag ik ook aansluiten!!
het is een prachtige sjaal!!!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ik vind hem ook supermooi, en ga ook in't rijtje staan om dit patroon te ontvangen
|
|
![]() |
|
![]() |
|
1gul ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Germany Status: Offline Points: 290 |
Hmmm... ik ben hier ook langer dan 3 jaar maar misschien niet zoveel gepost,neemt niet weg dat ik hier weinig kom,ik bezoek het forum vaker dan 1keer per dag,maar heb niet altijd de behoefte om te reageren;) ik hoop dus dat ik het patroon ook mag ontvangen
![]() |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
hmmmmmmmmmmmmm twijfel gevalletje je ben pas duizendpoot
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
1gul ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Germany Status: Offline Points: 290 |
Hahaha gelijk heb je... :) ik had het ook niet mogen vragen,schaam schaam
![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() Als het goed is, heeft iedereen mail.
Groetjes, Femke
|
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Hartelijk dank hoor
Groetjes Vifke |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |