Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Schattige Naaipatronen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Schattige Naaipatronen
    Posted: 06 Juni 2012 om 15:15

Ben helemaal verliefd.. Zooooo leuk: http://www.etsy.com/shop/gandgpatterns

Mocht iemand in het bezig zijn van een patroon en willen ruilen, PB maar ^_^

Groetjes
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 15:34
poeh die zijn duur daar zit het materiaal toch niet bij ? ik heb ze helaas niet want anders had je ze gekregen
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 15:39
Nou, ik zat gister te kijken en over het algemeen zijn alle naaipatronen niet te betalen.. En ik vond sommige haakpatronen al duur Tongue

Haha, die material moet je erbij denken.. Denk niet dat dat erbij zit LOL
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 15:44
ik denk dat je beter zo'n boekje kan bestellen je heb ze in allerlei soorten en die lijken hier heel veel op ik weet alleen de naam niet van dat boekje (baal baal) maar dan ben je €8,95 kwijt en dan heb je heel veel patronen bij de bruna liggen die dat weet ik zeker want afgelopen vrijdag heb ik er in staan kijken
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 16:51
lol.. Ik hou me toch aanbevolen als iemand de patronen heeft van de link :P
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 17:21
ze zijn wel mooi! Maar inderdaad aan de prijs...

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 18:44
Ze zijn inderdaad helemaal super! Ik kan je er helaas niet aan helpen. Wat me nou opvalt is dat de breipatronen nog goedkoper zijn dan de naaipatronen, terwijl me dat toch veel meer werk lijkt...
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 21:24
Kan je niet aan die patronen helpen wel aan anderen:
hier staan uiltjes.

deze olifantjes zijn ook schattig. Hier het patroon.

hier leuke viltdiertjes.

hier nog meer patronen.

Hopelijk kun je hier mee uit te voeten.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 21:50
Thnx.. Het idee is allemaal hetzelfde.. Ik heb een ander naaipatroon bekeken en eigenlijk is het helemaal zo moeilijk nog niet.. Foto erbij, natekenen, beetje verhoudingen zoeken en dan lukt het best LOL Ik heb alleen nog moeite met recht naaien haha.. De foto is te zien bij mijn creaties.. lol.. 
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 09:53
Ze zijn inderdaad erg mooi en prijzig. Het is volgens mij niet zo moeilijk om zoiets na te maken zonder patroon en misschien kun je ook wel gratis patronen vinden. Ik lees en kijk heel veel op weblogs om zo inspiratie op te doen en ik kom dan vaak op sites terecht met allemaal gratis tutorials ed., het kost even tijd, maar ik heb zo al meerdere rokjes en tasjes voor mijn dochters gemaakt.
Groet,

Yobsje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.422 seconden.
Lang Yarns