Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

2 juni 2012 we zijn weer thuis

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 2 juni 2012 we zijn weer thuis
    Posted: 02 Juni 2012 om 19:57
we zijn weer thuis, tenminste ik hoop dat de dames uit het westen van het land ook weer thuis zijn.
wat heb ik en hopelijk jullie ook, een geweldig leuke dag gehad. De hartelijkheid van Magtelt en Ton is geweldig, alles mag niets moet, nog nooit heb ik me zo op mijn gemak bij "vreemden"gevoeld als op deze dag.

Het begon vanmorgen al vroeg, Byieke zou om negen uur bij het station staan en vandaar uit zijn we richting Apeldoorn gegaan, wij waren de eersten maar al snel kwam Pippie/Wil ook.
Natuurlijk eerst koffie en er werd al lekker gekletst, Petra, Prideke/Simone, Frea,Francisca/anne marie en  simonevv kwamen ook achter elkaar binnen, rika met haar Tolk, Ennas/ Sanne en Pluk/Nicole kwamen als laatsten binnen, er was veel lekkers te eten en te drinken, gelukkig werd er ook nog gefreubelt, stokhaken, rondhaken en komkommerhaken. Komkommerhaken? zullen jullie denken, ja zeker, Prideke heeft gehaakt met komkommers die Frea had meegebracht. helaas waren er maar 5 komkommers dus niet iedereen heeft de kunst zelf kunnen uitproberen, de volgende keer proberen we komkommers met haakjes te krijgen, gaan we komkommerhaken.

Magtelt en Ton hartelijk dank voor jullie ontvangst, hobbydoosdames ik ben blij dat ik jullie heb ontmoet, mijn forum bezoekjes zullen nooit meer hetzelfde zijn, bij de namen staan nu gezichten.
Ga nu even mijn foto's uitzoeken en plaatsen.




Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 20:19

Wil/pippie. Petra en Magtelt


Simonevv Frea, Francisca/AnneMarie.


Prideke/Simone en By ieke/ Henrike.


Pluk/nicole, Frea, Tolk van Rika. Francisca/annemarie


op de voorgrond zit Rika.

Ennas/San

diny183



heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel knuffels voor poeki.


heel veel lekker eten.

Frea bracht tomaten en maar 5 komkommers meeLOL

komkommerbreien, door Prideke, patronen borrelen al op bij haar.


Zo dit zijn een aantal foto's. Zal straks de link van mijn album ook plaatsen dan kunnen jullie de andere foto's ook zien.


Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 20:31
Wat een geweldig leuke foto's. Je kunt zien dat jullie het heel erg naar het zin hebben gehad. Leuk om ook gezichten bij de namen te zien
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 20:33
http://www.mijnalbum.nl/Album=RQRE4QHY

Wanneer ik het goed heb gedaan staan alle foto,s van vandaag hier.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 20:35


Nog 1 dan.Clap


KOMKOMMERHAKEN RESULTAAT NA 2 TOEREN.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 20:37
wat leuk zeg!
en het zal best dat het niet meer het zelfde is als anders je hebt nu een gevoel bij de namen!
het is trouwens ook heel leuk om de foto's te bekijken zodat je ook een gezicht bij de namen kan bedenken!!
 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 20:42
Heel leuk om een aantal van jullie eens te ontmoeten. Iedereen bedankt voor de gezellige dag!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 20:50
ohhhh wat erg EmbarrassedLOL
Ja het was super gezellig. Heerlijk gegeten, vooral de fruitspiezen vond ik super lekker Smile Die komkommers dat is wel heel erg hahaha
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 20:50
heeeele leuke en gezellige foto' s.....superbedankt  voor het meegenieten!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 21:18
Leuk zeg om te bekijken! Ziet er gezellig uit!
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 21:19
Het was supergezelig. We doen het de laatste zaterdag van augustus nog eens dunnetjes over.

Het grappige van dit forum is, dat we ons al zo thuis voelen bij elkaar, dat het net is of er familie op visite komt, je bent meteen eigen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 21:28
Wij uit het westen hadden veel pech, rond vijf uur naar huis toe na een hele gezellige dag. Na veel moeite de wijk uit gekomen en op de grote weg drie uur in de file gestaan. A 28 afgesloten, bij hoevenlaken groot ongeluk gebeurt en heel veel oranje mensen die naar Amsterdam gingen voor een voetbal wedstrijd. Dit was allemaal niet zo erg, maar ik moest zooooooo nodig pl........
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 21:44
ik moest zelfs nog een uurtje verder reizen om van uit den haag leidschenveen weer in dordrecht te komen. maar het was het allemaal waard zelfs de terug reis van 4 uur was geen echte straf als je iets tye hobbyen bij je hebt
Anne-Marie
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 22:01
Alle collega's van vandaag: Hartelijk bedankt voor de ontzettend gezellige dag. Een dag met een gouden randje. Magtelt, nog even een hele dikke knuffel voor jou! Wie nog nooit geweest is of niet durft: volgende keer DOEN!!!
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 22:24
Hallo Dames, wat leuk om te zien dat jullie het erg gezellig gehad hebben, wat zullen jullie gelachen hebben met het komkommer hakenLOL
Liefs Diana
Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 736
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 22:28
Leuk, die foto's!
Allemaal hartelijk dank voor de gezellige dag.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 23:43
Jullie hebben het in ieder geval heel gezellig gehad zo te zien. groetrjes, Lida
Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 290
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2012 om 23:55
Leuke foto' s zo te zien is het voor herhaling vatbaar;)
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 00:12
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Wij uit het westen hadden veel pech, rond vijf uur naar huis toe na een hele gezellige dag. Na veel moeite de wijk uit gekomen en op de grote weg drie uur in de file gestaan. A 28 afgesloten, bij hoevenlaken groot ongeluk gebeurt en heel veel oranje mensen die naar Amsterdam gingen voor een voetbal wedstrijd. Dit was allemaal niet zo erg, maar ik moest zooooooo nodig pl........
 
Pluk en ik hadden geluk dat we er bij knooppunt hoevelaken afmoesten. Hebben een klein stukje in de file gestaan.
Jullie hadden zo mee kunnen rijden voor een tussenstop.
 
Ik wil jullie gelijk heeeeeel hartelijk danken  Clap Clap voor de vele kleding. Mijn moeder en ik zijn gelijk naar het gezin gegaan en hebben een meisje (en haar moeder heel erg blij gemaakt)
De tomaten van Frea werden gelijk opgegeten, althans een aanta. Ze is heel dol op tomaten Wink
 
Een setje ligt al klaar om morgen aan te trekken.
Dus.... Super meiden!!
 
Het was een super dag, met veel kletsen en lachen. Al heb ik veel geluisterd! En het erg naar mijn zin gehad. Buiten Frea, Rika, Magtelt en Ton voor mij ook nieuwe gezichten.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2012 om 08:14
Ziet er gezellig uit!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns