Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ik mis ze toch wel

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ik mis ze toch wel
    Posted: 07 Juni 2012 om 10:08
ik mis een hoop "oude" hobbydoosjes, waar zijn ze?
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 12:35
sinds jou afwezigheid, zijn er een aantal dingen hier gebeurt waardoor er een aantal öude"hoobydoosjes hier vertrokken zijn. heel jammer.
misschien komen ze ooit weer eens terug.

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 12:56
ja laten we hopen dat ze terug komen, maar soms is dat gewoon het lot.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 13:36
Ben ik al een oude? Ik kom heus wel weer hoor. Maar heb het nu zo druk met twee kleintjes in huis. Gabrielle is nog maar vier maanden, Manuel een echte peuter van drie jaar. Elk vrij minuutje stop ik in brei of naaiwerk. Even ontspannen. Het forum schiet er gewoon bij in. Mijn mail ook trouwens. Soms check ik die een week niet. Schiet niets op want dan heb je weer heel veel werk om hem na te kijken en ben je weer eens zo lang bezig. Nu ligt er een klein meisje te mopperen in de schommel. Die wil wat lekkers van me. Kan ze krijgen. Ik heb bij het ontbijt twee boterhammen met aardbeien op. Dat wordt dus yokidrink voor haarWink.
Ik mis ook een stel oudgedienden die (definitief) afgehaakt lijken te zijn. Hopelijk komen er weer een paar dames terug. Zoals jij, Tammie. Fijn.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 13:40
nou geef die kleine maar wat te drinken. fijn dat jij gewoon nog komt, maar idd 2 kleine kinderen om je heen is best heftig (en dan te denken dat er gezinnen zijn met 15 rtl4 gister avond). veel plezier met je kleintjes.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 16:35
Helba Tammy ik ben ook al een oude rot hier hoor ik kom ook nog altijd
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 21:16
Originally posted by lieveheersbeestje lieveheersbeestje wrote:

nou geef die kleine maar wat te drinken. fijn dat jij gewoon nog komt, maar idd 2 kleine kinderen om je heen is best heftig (en dan te denken dat er gezinnen zijn met 15 rtl4 gister avond). veel plezier met je kleintjes.

Op net 5 zelfs een gezin met 18 kinderen en moeders is zwanger van nummer 19 Confused. En ze staat op het punt om oma te worden Shocked
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 09:30
Ja Leonie, ik volg dat programma ook.
Maar zo kan ik ook 18 kinderen hebben hoor. Geen een zit er op een hobby of sport, ze gaan niet naar school, ze krijgen thuis onderwijs in de ochtend en de middagen en avonden zijn de oudste dochters bezig met wassen, poetsen en koken. Die doen alles en moeders doet niks anders dan zwanger zijn Ermm

Ik vind het persoonlijk niet eerlijk tegenover haar kinderen. Door hun enorme kinderwens kunnen haar kinderen geen kinderen zijn. Maar dat is mijn mening hoor Wink
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 10:31
Ik heb het ook een paar keer gezien, vind het maar een raar gebeuren... Geloof dat die mensen, ondanks (misschien wel dankzij) hun 18 kinderen financieel niet te klagen hebben. Lucratieve bezigheid...

Oeps, geheel off-topic, maar ach...
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 17:47
Ik kijk het ook. Het gezin Duggar hebben een speciaal geloof(baptisten),daar is ieder kindje welkom, En voor jouw Tammie ben ik ook nog wel een oude hobbydoosje,
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breigek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 23:12
volgens mij ben ik ook een oudgediende. ben een poos niet langs geweest, maar nu kom ik zo af en toe even buurten.Wink
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 07:31
ik ben toch ook al een oudgediende, heeft een tijdje stil gelegen, maar ben nu weer volop bezig.

trouwens mijn moeder was er ook 1 van de 18 en was een poolse

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 08:22
gelukkig zijn jullie erBig smile
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 16:18
18 kinderen ik moet er inderdaad niet aan denken. Je bevallingen en zwangerschappen moeten bijna wel vanzelf gaan wil je lijf het ook volhouden. Ik geloof dat ik in een rolstoel terecht zou komen met mijn bekken. Maar weer on-topic, leuk om alle bekenden te lezen. Inderdaad er zijner veel weg maar gelukkig ook veel gebleven!!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 02:25
Ik ben nog geen oud gediende(maar reageer tochWinkTongue)
Ik heb het nu een paar keer gezien, maar ik vraag me af  hoelang die vrouw het volhoudt, lichamelijk dan want  dat  je een paar  kinderen krijgt oke, maar 44 en dan  je 19e kind krijgen????? ook voor dat kind een groot risico.
Oke ik heb ook wel eens gehoord van 24 kinderen lang geleden maar daar waren 5 Tweelingen bij.
Dan ben je er al gauw.
Maar die vrouw was er lichamelijk wel klaar mee.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns