Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zit in een hobbydip :S

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zit in een hobbydip :S
    Posted: 09 Juni 2012 om 16:30
Wil zoveel maken dat ik niet meer weet waar te beginnenCryCry
Hebben jullie daar ook wel eens last van??
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 16:39
ja ik kom ook tijd tekort
wie niet

ik ben momenteel totaal niet productief
heb al een paar weken niet gehaakt!!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 16:45
soms spookt er inderdaad zoveel door je hoofd en heb je zoveel plannen dat het handwerken zelf er door bij inschiet. Wil voor morgen een tas afhebben maar omdat ik weet dat het niet gaat lukken doe ik dus maar helemaal niets. TJa zo werkt  het niet natuurlijk. Ga er toch maar eens aan beginnen. Heb mezelf een dagje vrij gegeven. Vanmorgen Manuels kasten voor op zijn slaapkamer geverfd, Marco is zijn ouders helpen met een nieuwe schutting plaatsen dus naast wat kleine huishoudelijke klusjes en het zorgen voor de kinderen mag ik lekker een poosje handwerken.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 17:58
ja heb een half jaar niks gedaan, nu begint het weer te kriebelen.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 18:01
Ik ken dat gevoel.
Ik start op 2 juli met 5 weken gips aan mijn pols en wil nu nog zoveel mogelijk haakwerkjes maken en afwerken, waarvan ik nu eigenlijk al weet dat ik niet alles zal kunnen doen, en daar baal ik enorm van Confused
Maar ik heb mezelf voorgenomen om gewoon dag per dag te doen wat ik kan en waar ik zin in heb en ik zie wel waar ik uitkom. Na mijn gipsperiode ga ik lekker een weekje naar Italië en kan daarna terug uitgerust en met veel goede moed opnieuw starten!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 18:50
Misschien briefjes in een pot gooien en er telkens, als iets af is, een nieuw werkje uit trekken? Smokkelen kan, want wie controleert dat?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 20:16
ik herken het ook........Wink
groetjes geesje
Back to Top
marlasinger1470 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlasinger1470 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 20:26
Ik maak gewoon meerdere projecten door elkaar. Ik ben nu een vest aan het haken, maar dat duurt me echt te lang om ondertussen niks anders te doen en dus ben ik ook sloffen aan het haken en heb ik vandaag een telefoonhoesje gehaakt voor mijn nieuwe telefoon. Zo hou je het lekker afwisselend. Dat vindt ik zelf wel fijn.
Groetjes Marcella

Laat de handjes maar wapperen
http://marlasinger1470.blogspot.com/
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 21:27
Juist, niettegenstaand ik nog héél wat moet afwerken, ben ik ook aan verschillende werkjes tegelijk bezig!!
Wel héél leuk als je daarna op korte tijd dan alles afgewerkt hebt.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 22:01
Begon al bang te worden dat het aan de naam zou liggen, maar gelukkig veel reacties.
Zie zoveel leuke dingen, verzamel patroontjes, garen, lintjes etc voor sleutelhangers.
Op dit moment nog 3 projecten die afgemaakt moeten worden en nog 2 die nog in elkaar gezet moeten worden. Heb me voorgenomen om die nu eerst af te maken. Het meeste is al klaar dus dat moet dit weekend lukken. Mag ik maandag weer aan een nieuw projektje beginnen.

Er moet echter ook nog gewerkt en geleerd worden, dat is dus weer minder.

Gr. Rianne
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 23:41
het is ook zo'n luxe probleem ik heb zulke mooie patronen dat ik niet meer weet waar ik beginnen moet het is allemaal zoooooo mooi
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 10:35
Eigenlijk altijd.
Groetjes Teunie
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 10:46
Zeer herkenbaar. Ik heb het ene nog niet af, of er spoken alweer 3 of meer projecten in mijn hoofd. Aangezien ik van mijn vriend aan slechts 1 project tegelijk mag werken (anders geeft het zo'n rommel volgens hem), zorgt dat er wel voor dat ik sommige dingen extra snel afmaak. Want het volgende idee is ook zo leuk.

Mijn Hobbydip komt wanneer ik ergens mee bezig ben, en ik krijg het gevoel dat het niet opschiet. Dan kan het opeens een week of twee onaangeraakt liggen.

Groetjes, Femke
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 10:51
ROMMEL ROMMEL hoe kan hij hobby spullen ROMMEL noemen dat moet niet mogen Angry
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 10:59
Originally posted by doortje doortje wrote:

ROMMEL ROMMEL hoe kan hij hobby spullen ROMMEL noemen dat moet niet mogen Angry

inderdaad het is een schande.
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 11:03
Het zou echt verboden moeten zijn he. Iemand heeft een hele leuke speuk op dit forum.
Creatieve mensen hebben geen rommel
,creatieve mensen hebben overal ideeën liggen !

En als ik hem probeer te vinden dan vind ik hem natuurlijk niet. Geen idee wie hem heeft staan. Maar hij is wel toepasselijk.

Groetjes, Femke
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 11:05
Creatieve mensen hebben geen rommel,creatieve mensen hebben overal ideeën liggen !
die moet ik onthouden dat is een goeie
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 11:12
dat is inderdaad een goeie.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 11:41
Heel herkenbaar. Heel veelprojecten hebben liggen die half af zijn en nog zoveel plannen. Ik las af en toe een "afmaaktijd" in, dan mag ik vanzelf nergens meer aan beginnen, maar eerst een heleboel dingen afmaken. Onvoorstelbaar hoeveel je dan in een korte tijd af hebt. Des te leuker is het als je daarna aan iets nieuws mag beginnen.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 17:01
Nova, ik herken het probleem dat meerdere projecten vaak rond kunnen slingeren in huis. Daarom heb ik een enorme breitas en daar liggen de projecten in waar ik even niet mee bezig ben. Kan ik snel wisselen en het is even uit het zicht. (de breitas staat dan wel weer in het zicht) verder heb ik nog een mand in de kast waar de projecten liggen die al wat langer op me moeten wachten. En zo werk ik toch aan meerdere dingen tegelijk. Overigens ben ik niet een heel net en gestructureerd persoon hoor. Absoluut niet. Ik doe niet anders dan rommel maken. Eh creatieve ideeen door het huis verspreiden.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns