Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

valt me op

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: valt me op
    Posted: 10 Juni 2012 om 00:14
misschien zit ik er wel helemaal naast hoor maar het valt me op dat bij creaties, dat op veel topics veel word gereageerd en die van mij minder. waarom?
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 00:22
nou lieve meid ik denk dat je het verkeerd ziet hoor er is volgens mij helemaal niemand die wat tegen jou heeft of je creaties niet mooi vindt je ben juist een lieverd nee hoor geen dingen denken die er niet zijn en wij zijn trots op de dingen die je maakt en je ben heeeeeeeeeeeeeel welkom hierHug
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 00:23
ik kijk zelfs vaak op je blog want die is erg leuk
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 00:37
Maar primair ben je toch creatief bezig omdat je het zélf leuk vind, toch niet om wat andere ervan vinden?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 00:40
ja daar scoor je een punt, dat is zeker zo.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 01:12
ikzelf reageer ook niet op alles enkel hetgene dat ik heel erg leuk vind
ben persoonlijk van mening dat als ik iets niet mooi of leuk vind liever niets zeg want dat strookt met mijn persoonlijkheid.
ik kijk nooit naar namen en creaties en soms glippen er ook wel eens door de mazen van het net
Voor mij is dit forum om te praten en uit te wissel van gedachten en patronen en niet perse altijd en enkel commentaar te geven op creaties.
Misschien stel je soms ook vragen waar wij van vinden dat je daar zelf wat over moet nadenken, ik zeg dit nu niet om u aan te vallen ver van, maar als je een website opzet ( erg leuk voor jouw ) is het een beetje de bedoeling dat jouw eigen woorden en ervaringen te delen en niet die van een ander over te nemen.
Voor mij persoonlijk komt het over als een gemakkelijk , stel een vraag hier en je hoeft geen zoekwerk meer te doen voor alle informatie voor je site.

uiteindelijk is dit forum om samen over handwerk te praten en genieten
ik weet mijn woorden zullen hard aankomen waarschijnlijk, maar ja stel een vraag en je krijgt een antwoord en soms niet hetgene je wilde horen.

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 08:20
ik hou van eerlijkheid dus als dit jouw mening is moet ik hem maar accepteren. iedereen zal wel eens een vraag stellen waar iemand anders geen antwoord op wilt geven. en als het een antwoord is wat diegene niet wilt horen maar het is wel de waarheid dan moet gewoon de vragen steller het accepteren. ik ben opgevoed met de regel: eerlijkheid gaat voor alles. dus daarom zullen jouw worden niet zo hard aankomen als jij misschien zal denken, want ik heb er mee leren leven dat andere mensen anders denken dan ik. en ik vind soms ook iets niet mooi en ja dan reageer ik ook niet, maar gelukkig vind ik bijna alles mooi, wel het ene mooier dan het ander. en als er een patroon word uitgedeeld denk ik zal ik dit ooit gaan maken, vind ik dit mooi? en als het antwoord nee is reageer ik niet.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 09:47
ik reageer ook niet zo vaak allleen als ik de tijd heb en zin heb om te reageren. wie een topic heeft geopend zie ik meestal niet eens.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 10:53
Ik zag net dat je een vraag hebt over een uilenmuts. Ik heb géén idee waar je het over hebt, dus dan reageer ik maar niet. Is dus niets persoonlijks!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 11:37
Ik reageer niet op creaties, omdat ik op de een of andere manier het mailen over een topic niet kan afzetten. Al klik ik op dat vierkantje of op dat regeltje van Niet meer mailen, ik krijg een heleboel mails over topics, die ik niet wil hebben.Als daar dan ook nog de reacties op Creaties bijkomen, weet ik het helemaal niet meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 11:40
wat raar dat het niet afgezet kan worden.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 11:42
@ Magtelt: misschien kan Jips of ik er een keer naar kijken als we bij je zijn. Dit werkt inderdaad ook niet...

@ Lieveheersbeestje: eerlijk gezegd heeft niet iedereen zoveel tijd om alles te bekijken. Ik bekijk ook nooit de creaties, daar ontbreekt de tijd gewoon voor... Ik zag dat je in 13 dagen bent opgeklommen naar een duizendpoot, dus blijkbaar lukt het jou wel om heel vaak te reageren...
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 11:45
ja klopt, heb momenteel geen werk zit dus de hele dag te hobbyen en te internetten.
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 11:48
Magtelt,probeer eens als je naar je profiel gaat, onder "profile",effe naar beneden scrollen dan bij "fromu preferences" -> "notify me of replies to posts" daar No aan te klikken.
Ik denk dat je dan niet meer van alles waar je op reageert mail krijgt...
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 12:25
ik stuur wel eens niks en dan klik ik bij email notify of replies het vtje weg en dan krijg ik niks meer van dat topic dus ik bedoel een reactie zonder wat op te schrijven
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 12:25
das zo
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 13:06
Hey lieveheersbeestje,
Ik begrijp jou reactie! Als ik voor mezelf eerlijk mag zijn, zal ik graag op je topic antwoorden. Dit heeft niks met jou te maken. Ik heb dit ook bij anderen. Ik bedoel het ook niet negatief, laat dit duidelijk zijn!!!!
Ikzelf haak ook dieren, plaids, zoals jij en anderen dit doen. Je weet dan ook hoeveel moeite, tijd en energie er in een bepaald werk kruipt. Ik zal, nu spreek ik voor mezelf, enkel reageren op werken waarvan ik zie dat er een enorme inspanning moet voor geleverd worden, of wanneer het resultaat gewoon schattig is en ik het patroon of ontwerp niet ken. Dan kijk ik zelf niet wie het gemaakt heeft.
Ik reageer uit een impuls, niks anders. Of wanneer ik toch iets prachtig zie en weinig tijd heb, dan vergeet ik nogal eens terug te keren naar dat bepaalde topic om toch nog te reageren. Want op het einde van ieder bezoek aan het forum, markeer ik alle geziene topics.
Ik denk echt niet dat je dit persoonlijk moet nemen hoor. Ook anderen zullen dit wel al eens tegenkomen zijn. Plus, de ene start al sneller een topic dan iemand anders.
Ikzelf ben een totale sukkel om foto's te plaatsen. Ik wacht gewoon tot mijn man eens de tijd en de zin heeft om mij daar eens mee te helpen. dus ik leef in goede hoop ooit eens wat foto's te kunnen posten.
Het aantal reacties, daar zou ik niet wakker van liggen, wel indien er negatief op gereageerd zal worden.
Doe gewoon verder meid, je bent goed bezig en het verzet de gedachten!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 13:15
ja dankje, je kan het altijd beter na vragen als dat je er mee blijft lopen.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 13:22
Ja hoor, als er iets op je lever ligt, dan vraag je het gewoon. Want op een gegeven moment zit je het in je hoofd alleen maar erger en erger te maken terwijl er misschien niks aan de hand is. Wij vrouwen, niet allemaal, zoeken en hebben graag bevestiging van wat we doen. We krijgen en vissen soms ook graag naar complimenten. En wanneer je net nood hebt aan zo'n compliment ( om een positieve boost te krijgen) en dat compliment komt dan net niet, dan voel je die teleurstelling. terwijl dit echt voor niks nodig is.... Dus maak je geen zorgen.
Trouwens, ik heb het al eerder gezegd, je maakt prachtige creaties!! En ja, er zijn er die ik liever zie en er zijn er die ik iets minder vind. Maar dat is ook zo bij mijn eigen creaties hoor!!!
Gewoon lekker verder doen!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 17:19
Ik heb het ook wel eens gedacht dat er op mij minder gereageerd werd dan op anderen. Maar als ik dan de berichten ging bekijken hoeveel ik er had en hoeveel anderen dan was het toch gewoon heel gemiddeld. Zelf vind ik het altijd leuk om andere creaties te bekijken en dan er iets leuks over te zeggen. Gewoon omdat ik dat zelf ook zo waardeer. Maar dat niet iedereen daar tijd en zin in heeft begrijp ik prima. Op het moment klik ik de creaties niet eens aan. Daar gaat veel te veel tijd in zitten. Dat komt wel weer.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.311 seconden.
Lang Yarns