Gehaakte deurstopper |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Anneleejn ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 02 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Juni 2012 om 21:47 |
Hey hey,
Heeft iemand van jullie patroontjes voor leuke deurstoppers? Zou er graag een paar maken want ik zwaai nogal met de deuren.. :) En ik zet graag al mijn ramen open zodat de wind heerlijk door mijn appartementje kan waaien. Bedankt al! Oh ja, graag Nederlandse uitleg.. Ben niet zo handig met andere patronen.. Groetjes! Anneleen |
|
![]() |
|
lieveheersbeestje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2012 Locatie: rotterdam Status: Offline Points: 458 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wat zoek je precies? moeten het dieren zijn? en zo ja wat voor dieren? of moet het wat anders zijn? graag wat meer uitleg.
|
|
![]() |
|
arinasp ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Status: Offline Points: 152 |
Misschien kan je hier eens kijken
zijn wel engels maar met vertaalschema erbij kun je een eind komen
|
|
![]() |
|
Anneleejn ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 02 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 49 |
Het maakt niet uit wat het is.. Wel graag iets met kleurtjes.. Leuke dingen.. Dat mogen dieren zijn..
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Eens inloggen bij Ravelry.com is echt de moeite hoor. En vooral geen schrik hebben, er zal een wereld van haakpatronen voor je opengaan waarvan je nu al weet dat je veel tijd tekort zal hebben!!!
En ja, het engelstalig maar we zijn er allen om je te helpen....
Veel succes en plezier en laat vooral die fantasie van je werken ivm kleurkeuzes!!!
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Alvast bedankt!
Als er nog iemand een patroon heeft.. Altijd welkom :) |
|
![]() |
|
malofa ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Ik kan je wat dieren sturen (hond poes varken konijn kip chaap en beer)
en een fantasy (tovernaar, draak, uil, leprechaun en eenhoorn) Het is alleen wel in t engels. Stuur dan maar even een mail of PM groetjes Wenke |
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
![]() |
|
Hoe komt het dat ik hier geen patroon bij vind?
http://www.ravelry.com/patterns/library/campervan-doorstop |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Omdat dat gepubliceerd is in een magazine en het niet online staat |
|
![]() |
|
Oh, ik zie het al! Niemand toevallig het patroon van de VW-bus? Echt iets voor mij!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |