Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotensorry

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: sorry
    Posted: 19 Juni 2012 om 21:09
hallo iedereen,

ik heb er spijt van wat ik heb gezegd. maar bekijk het eens uit mijn ogen. weten jullie wel wat een lichtverstandelijke beperking echt betekent? het is niet alleen dat ik moeilijk leer daar komt veel meer bij kijken. ik vind zelf dat ik hier wel thuis hoor. ik heb helemaal geen makelijke jeugd gehad, moeders met borderline die telkens werd opgenomen, ik werd altijd gepest. ik zit nu hier te huilen he. ik wil zo graag aardig gevonden worden maar het lukt me gewoon niet, ik heb ook nog gedrags problemen. mijn ouders en me zusje zeggen ook dingen tegen mij die ik niet leuk vind, dat heb ik verschillende keren op een goeie manier aangegeven, en nu ben ik er klaar mee. daar kunnen jullie niks aan doen dat weet ik. ik heb het gevoel dat niemand mij begrijpt en dat ik alleen ben, ik voel me eenzaam. ik wil zo graag geaccepteerd worden. ik ben eigenlijk ook best lief maar dat laat ik niet altijd zien. ik wil het zo graag goed doen he? maar het lukt me niet. ik ben een nietsnut, vorige maand stond ik bijna voor de metro omdat ik er geen zin meer in had. ik heb helemaal geen vrienden en het enige waar ik het naar me zin had was hier. ik wil helemaal het niet verpesten. ik ben een nietsnut.
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 21:44
Lieve Tammy,

Heb wel het een en ander gelezen. Niet alles even leuk. Ook niet alle reacties waren even leuk.
Alleen al het woordje sorry laat zien dat je zeker niet een nietsnut bent!
Niet iedereen kan het opbrengen om een fout toe te geven.
Snel vergeten en op een positieve manier verder gaan hier op het forum.
Probeer als je boos wordt even een rondje te lopen en pas te reageren als je weer rustig bent.
Als je even wilt kletsen of iets kwijt wilt, kan je altijd even een berichtje sturen.

Gr. Rianne
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 21:47
Ja, wat moet ik hier nu op zeggen ?
Heb nergens op gereageerd omdat ik het een beetje druk heb maar wel alles gelezen wat er geschreven is.
Je reageert soms anders dan wat we hier verwachten, er word wat over gezegd en jij voelt je eigenlijk een beetje aangevallen.
Laten we dit afspreken, wanneer jij iets doet waarvan men hier denkt dat het niet door de beugel kan stuur diegene je een pm hier over, je praat het even uit en klaar je gaat lekker verder op dit forum.
We hebben een forum voor iedereen, NIEMAND uitgezonderd.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 22:14
na hetgeen je naar mijn hoofd hebt gesmeten en in mijn PM box hebt gezonden is SORRY voor mij niet meer van toepassing.
dit is de laatste keer dat ik op jouw ga reageren en voor de rest jouw gewoon ga negeren
Ik heb je in het begin een 2de kans gegeven maar een 3de krijg je niet.

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 22:21
zwak vind ik dat, ik heb ergens gelezen op het forum dat iedereen een nieuwe kans verdient, het is zielig om uberhoud iemand buiten te sluiten, maar als je niks zinnigs te zeggen, zeg dan niks. ik denk dat jij ook weleens fouten maakt en dan krijg je ook een kans toch???? we zijn nu eenmaal mensen en mensen maken fouten, en ja van fouten leer je, de een sneller dan de ander. bij mij is de strijdbijl weer begraven.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 22:29
Niemand is een nietsnut, we zijn allemaal met een doel op aarde gekomen, en wat dat doel is zal je eens wel duidelijk worden. Jij hebt net zoveel recht op je vierkante meter als wij allemaal, hoor. En er wordt niet naar metro's gekeken, behalve om je van het ene station naar het andere te brengen.

Je bent een heleboel leuke topics op het forum begonnen en wat er minder leuk is, zie ik door de vingers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 22:31
ja idd ik zie het nut van het leven niet. 
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 22:35
Originally posted by lieveheersbeestje lieveheersbeestje wrote:

zwak vind ik dat, ik heb ergens gelezen op het forum dat iedereen een nieuwe kans verdient, het is zielig om uberhoud iemand buiten te sluiten, maar als je niks zinnigs te zeggen, zeg dan niks. ik denk dat jij ook weleens fouten maakt en dan krijg je ook een kans toch???? we zijn nu eenmaal mensen en mensen maken fouten, en ja van fouten leer je, de een sneller dan de ander. bij mij is de strijdbijl weer begraven.

oke geen pm voor jou maar duidelijke taal hier. 
De strijdbijl begraven zeg je ? je graaft hem nog sneller weer op.
Stop hiermee.

dit is mij tweede maar laatste commentaar, ik negeer dit en ik denk dat we dat allemaal moeten doen.

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 22:45
ik doe nu niks verkeerd diny183 ik zeg alleen de waarheid zonder verkeerde worden. ik vind het alleen zwak dat jullie mij gaan negeren. als jullie iets verkeerd doen in jullie leven verwachten jullie toch ook een nieuwe kans, of heb ik het nu mis? lijkt me niet. en jij kan alleen voor jezelf praten wat je moet doen. je kan niet beslissen dat andere mensen mij moeten negeren, dat laat zien dat jij er duidelijk nog niet klaar mee ben. dus begraaf jij ook je strijdbijl en laat je van je goede kant zien. ja dat hebben mensen ook, een goede kant vaak zelfs meer. mijn ouders zeiden altijd tegen mij kijk naar de goede kanten van je medemens en draai je rug naar de slechte kanten. dat zouden veel meer mensen moeten doen.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 23:04
en daar gaan we weer......
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 23:05
Ai, MariaLA: ik snap je reactie goed, maar het is olie op het vuur...
Tammie: tuurlijk is iedereen een 2e kans waard, maar mijn advies is om hier zorgvuldig mee om te gaan.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 23:07
hier een laatste woord over wat er is gezegt lieveheersbeestje laat het voor je eigengemoeds rust en die van andere rusten probeer de mooie kanten van het leven te zien in plaats van alleen de slechte dingen van je zelf en anderen. je verleden is niet over rozen gegaan en je toekomst zal ook niet over rozen gaan maar misschien wel over een ander weg als het verleden en dat heb jij alleen in de hand. probeer je niet alles aan te trekken wat er wordt gezegt het is niets alleen tegen jou maar tegen de wereld
Anne-Marie
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 23:11

xxxxxxxxxxxxxxx Hug
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2012 om 23:21
Ik wil hier zeker niemand aanvallen of verdedigen maar Tammie heeft uitleg gegeven omtrent haar beperking wat moedig is van haar. Zo'n beperking lokt soms extreme reacties uit en zij heeft zich nu terecht verontschuldigd.
Aan de ene kant begrijp ik sommigen hun boosheid maar aan de andere kant - wees eerlijk - toen zij het fameuze kooppatroon ronddeelde stonden velen te trappelen om het te ontvangen en werd ze de hemel in geprezen.
Dus hou er aub mee op met verder te discussieren, zo blijf je reacties uitlokken.
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 08:28
Dit forum is hier niet voor, onderwerp gesloten.

Tammie zoek hulp, want hier moet je niet mee rondlopen.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns