poppen vuling |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Juni 2012 om 10:53 |
bestaat er ook poppen vulling met een kleurtje, bv zwart of rood enz. soms zie je de vulling door een gehaakte knuffel heen, zou het dan niet fijn zijn als er gekleurde vulling bestaat, of stel ik nu een rare vraag ?
|
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zou je dat niet zelf kunnen kleuren in je wasmachine?
Maar ik vind het wel een goeie vraag, helemaal niet raar ;-) |
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Geen idee of ze dat verkopen, heb wel al gezien op 't internet dat ze die fiberfill zelf kleuren met zo'n zwart kleursel
|
|
![]() |
|
Chicaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2012 Status: Offline Points: 92 |
Als je het maar een enkele heer nodig heb, kan je ook een nylonkous tussen je vulling en je haakwerk doen.
Ik heb nog nooit gekleurde vulling gezien, maar wie weet is het er wel. |
|
Groetjes, Linda
|
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
ik heb geen idee of dat in de wasmachine kan, maar ik dacht als je nou de standaard kleuren zou hebben zoals rood en zwart en blauw, en dan hoeft het natuurlijk niet 10 soorten blauw te zijn, ik denk als je licht blauw gehaakt heb en er komt blauw doorheen, is dat volgens mij minder storend
|
|
![]() |
|
hitsje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 559 |
Ik vroeg me dat laatst ook al een keer af.
Maar weet het antwoord niet. Via google kon ik het niet vinden. Be wel benieuwd of iemand het wel weet..
|
|
Groetjes Hitsje
http://pinterest.com/hitsje/ |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
![]() |
|
Als je altijd gaatjes hebt kan je misschien eens proberen met een kleinere haaknaald te werken. Normaal moet je amigurumi haken met één maat kleiner dan de wol voorschrijft dit om gaatjes te voorkomen. Dus als wol haaknaald 3 voorschrijft haken met 2 |
|
![]() |
|
ik haak altijd met 1 maat kleiner, ik heb nu het lieveheersbeestje gehaakt en die armpjes zijn zwart, en toch zie je het witte er door, en het is misschien een tik van mij hoor maar het stoord me toch
![]() |
|
![]() |
|
ik denk dat het zwarte fiberfill is, dat platte spul, vullen jullie daar ook weleens mee op, ik heb altijd die zakken
|
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Met wat vullen jullie en waar koop je dat?
|
|
|
![]() |
|
Ikzelf koop altijd zakken fiberfilling en dat koop ik in een hobbywinkel hier in de buurt. Prijzen verschillen wel in de winkels dus goed opletten.
Ik ken mensen die als vulling volgende gebruiken: aquarium watte, vulling oude kussens of vulling van nieuwe goedkope kussens die ze ergens kopen.... |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ik haal dat bij Kwantum in Merksem kost geloof ik 6 € voor 500 gram of 600 gram
op de zak staat poppen en kussenvulling
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ik gebruikte ook vulling van een kussen dat ik nog had liggen, maar dat ik bijna op nu.
Dank u voor de tips
![]() |
|
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
ik koop altijd kussenvulling op de markt 2 zakken voor €5,00
ideaal!! maar zou wel fijn zijn wat doortje zegt als je een andere kleur hebt valt het niet zo op!
ik stoor me er ook wel eens aan!! |
|
![]() |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
dat is het voordeel als je al wat langer dit soort dingen doet dan begin je te weten waar je moet zijn voor alle goede koopjes en wolletjes.
Is natuurlijk ook altijd leuk omdat wij in elkaars buurt wonen
|
|
![]() |
|
![]() |
|
dat heeft inderdaad zijn voordelen
![]() |
|
|
![]() |
|
heyyyyy viki ik wist niet dat ze het bij de kwantum verkopen, dan zal ik bij ons ook is kijken of ze dat hebben, dat is een goeie tip
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Ik heb het ook van de markt, weet even niet hoe het heet. Maar blij blokker hebben ze ook kussenvulling (is gewoon een kussen zonder hoesje) en dat schijnt ook goed te gaan met opvullen. Kost iets van 2 of 3 euro.
Wat ik me afvraag: je hebt toch ook van die dingetjes waar je koud mee kunt verven in een bakje? Zou dat niks zijn om eens te proberen misschien?
|
|
![]() |
|
Ik denk dat je zelfs kan kleuren door die 'eetbare kleurtjes die ze gebruiken voor cupcakes'.
Een paar druppels in water, vulling erin, laten trekken, laten drogen en klaar. Klinkt simpel en ik denk dat ik dat wel eens ga proberen, ooit.
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |