Hoe ontwerpen? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Juni 2012 om 14:59 |
Een tijdje terug deed ik een oproep ivm een patroon voor een badmintonpluimpje.
Aangezien er nergens een patroon te vinden is, zou ik er graag zelf een ontwerpen. Een geel dopje moet lukken -> een half balletje dichtmaken met een vlak schijfje. Maar hoe kan ik een koepelvormig (kegel zonder top) ontwerpen? Zijn er mensen die mij een suggestie kunnen doen?
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://greatamigurumi.blogspot.nl/2011/07/little-bobbles-angel-free-crochet.htmlMisschien een beetje simpel gedacht van mij, maar hierboven staat een kerstengel in de link. SOms zijn dat ook uitstaande rokjes, misschien kun je zoiets gebruiken?
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Oke, bedankt!!
Ik zie wat ik ermee kan doen!!
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Ik heb toevallig een patroon van een kerstkegel gevonden in de aangeboden patronen van Hobbydoos zelf!! Nu kan ik ook combineren
![]() |
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |