Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Meteen een vraag, Witte beer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Omahondje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Omahondje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Meteen een vraag, Witte beer
    Posted: 23 Juni 2012 om 01:36
Hallo, Net lid van dit forum en heb een vraag.

Ik ben een poging aan het doen tot het patroon van de witte beer maken MAAR nu ben ik op het punt gekomen dat er staat:
Brei 18 naalden op de middelste 10 steken

Ik weet niet wat dit betekend. kan iemand mij dat uitleggen? ben echt een beginner hahaha
daarna komt nog iets wat ik niet snap meteen erna:

brei verder op alle steken, 5 steken 9 steken opnemen aan de zijkant van de 18 naalden, 10 steken, 9 steken opnemen aan de andere kant van het lapje, 5 steken (38)

Als iemand mij uit de brand zou kunnen helpen... HEEL graag!

mvg Omahondje
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 04:32
welkom hier.

Ik denk als ik het zo lees dat je met het kopje bezig bent en aan de snuit begint.
je moet dan alleen de middelste 10 steken gebruiken.
de andere steken laat j even apart zitten.
je krijgt dan een flapje midden in je werk.
als je dan verder kijkt dan pak je aan de ene kant eerst de 5 steken weer op (breien dus) dan maak je zelf aan de zijkant van dat flapje 9 steken dor met je linkernaald in je werk te steken in dan een steek te breien. dan ga je verder met breien boven aan het flapje met die 10 steken. en dan herhaal je weer de vorige stap door aan de andere kant van het flapje weer 9 steken te breien en dan de laatste 5 steken. zo heb je dan wer alle steken gebreid en kom je als je het goed hebt gedaan op 38 steken

ik hoop dat je het zo snapt en anders gewoon verder blijven vragen want daar leer je het meeste van.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns