Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Grote ogen!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Grote ogen!
    Posted: 23 Juni 2012 om 09:52
Hebben jullie dat ook of ben ik de enige???
Op vakantie een hele hoop granny's gehaakt. 'Op het oog' even groot als wat ik al had liggen.
NIET DUS! conclusie thuis 20 granny's gedeeltelijk uitgehaald. Nu passen ze wel LOLLOLLOLLOL.
Wel heel veel katoen in stukken, teveel om niet meer te gebruiken, veel afhechten dus in de toekomst Embarrassed
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 09:55
Had je een ander patroon gebruikt dan? Of een toertje teveel?
Die van mij zijn ook niet altijd even groot, maar als ik ze opspan (met behulp van die link die je toen geplaatst hebt), dan zijn ze perfect!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 10:16
Bij mij komen ze eigenlijk ook altijd wel ongeveer even groot uit.

Ik heb alleen het probleem dat ik denk dat ik een hele stapel gemaakt heb en dan zijn het er nog maar 10 (terwijl ik toch echt dacht dat het er toch al zeker 20 moesten zijn).
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 11:53
die bij mij waren altijd even groot en mijn draad die ging er mee in als ik een andere kleur begon dat is winst geen instop werkWink
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 11:56
Ik had inderdaad één toer teveel, dus die uitgehaald. Dat is net teveel katoen alles bij elkaar om weg te gooien. Het meerendeel heb ik in 1 kleur (totnogtoe) Het begin haak ik ook altijd mee zodat ik dat meteen af kan knippen. De uiteindes blijven toch wel bestaan......
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 12:46
Misschien kun je die draden nog voor ogen of mondjes gebruiken. Je ziet ook wel eens patronen met allerlei aan elkaar geknoopte draden, dan krijg je grappige pluisjes in je werk. Leuk voor een telefoonhoesje of zo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tdv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 12:49
ff googele wat granny's zijnEmbarrassed
groetjes tine
Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tdv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 12:50
oooo wat leuk zegClap had er nog nooit van gehoord
groetjes tine
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 12:52
Misschien kun je de uitgetrokken draden gebruiken voor de eerste of 2e kleur van nieuwe granny's?
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 14:13
Magtelt wat een idee!!!! Dat is wel leuk om er eerst een heleboel bij elkaar te sparen, kost niets neemt geen ruimte.
Had inderdaad al de draden bedacht voor de eerste toeren in de nieuwe granny's dan kan je ze meteen meehaken, scheelt afhechten (ben niet lui wel erg zuinig op mijn tijdBig smileBig smile) .... komt goed.

Dank je wel voor het meedenken
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 11:39
is het echt zo als je die 2 draden in het begin/of opt end samenhaakt je dan niet meer hoeft af te hechten, blijft dat zitten ???? ik heb via mn dochter een stuk of 20grannies die ik aan elkaar haak voor een hoesje maar eerst wel per granny 10 draadjes samenknoop, afhechten doe ik hier niet bij want ik verkoop ze goeiekoop voor de GoeieDoelekes en anders kom ik in de knoop met mn kostbare tijd, moet nl de endjes (tijd) aan elkaar knopen zogezegd....;-))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 11:44
Als je de draden meehaakt en je hebt twee kleuren, zie je dan die twee kleuren niet zitten?
Vraag ik me dan af...

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 11:48
Als ik een rondje van lossen heb gemaakt neem ik de draad mee onder de stokjes of vasten.
Dat 'loopt' mee onder de steken dus zit het in mijn beleving goed vast....
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 11:50
ik had het gisteren ook geprobeerd, maar dan alleen maar de "nieuwe" kleur meegehaakt, dat zit idd heel erg goed. Ook maar eens met twee kleuren proberen dan?

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns