Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroonvraag Schouderwarmer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nienster View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nienster Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroonvraag Schouderwarmer
    Posted: 24 Juni 2012 om 13:14
Hallo allen,

Ik ben nieuw hier en heb het haken nog niet zo lang geleden ontdekt!
Ik probeer nu een vestje (schouderwarmer) te haken, maar ik zit nu vast bij toer 7!

Hier kun je het patroon vinden en dit is toer nummer 7:
TOER 7: 8 l, 1 v in de eerste l-lus, * 5 l, 1 v in de volgende l-lus *, herhaal van *-*.

8 lusjes snap ik, maar daarna wordt het al lastig.

- 1 v in de eerste l-lus, is dat de alle eerste lus van de 8 lusjes?
- 5 l, snap ik (dit zijn 5 losse lusjes toch?)
- 1 v in de volgende l-lus snap ik niet, waar moet ik die vaste maken, is dat 5 vasten verder na de lus voor de 5 lusjes die ik gemaakt heb? (snappen jullie het nog?LOL)

Kan iemand mij dit makkelijk uitleggen?

Groetjes,
Nieneke

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 13:20
nou ben ik niet zo'n held in uitleggen, maar in toer 6 heb je allemaal lossenboogjes gemaakt. toer 7 8 losse, dat snapte je, dan maak je 1 vaste om het eerste lossen boogje van de vorige toer, dan weer 5 lossen en weer een vaste om de volgend lossenboog, Hoop dat het duidelijk is
lydia wijsbroek
Back to Top
nienster View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nienster Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 13:24
Oo! je moet dus een vaste zetten in het boogje! Yes ik denk dat ik het nu snap :-) Bedankt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns