Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraagje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraagje
    Posted: 23 Juni 2012 om 08:40
Heeft iemand de boek van "Phildar ,voor kinderen 50 breimodellen " daar staat op blz.85 een gehaakte omslagdoek en nu ben ik al verschillende keren terug begonnen maar het klopt niet de beschrijving ,kan iemand mij helpen aub
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 09:34
Ik heb het boek niet. Is er een mogelijkheid je probleem ( het gedeelte die niet klopt) hier neer te pennen of is dit te groot of niet mogelijk;
Op die manier kan 1 van ons je dan misschien wel helpen...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 14:36
Wij hebben met 3 personen geprobeerd en het lukt niet ,ik zal de uitleg hier zetten het is een tipsjaal :Haak een basisketting van 7 lossen en sluit deze tot een rondje met h.v. op de eerste lossen .
1eerste rij: 7 lossen, 1 vaste in het rondje, 3 lossen, 1 stokje waarbij u met de haaknaald in de 3e losse van het rondje insteekt .U hebt 2 bogen.
2de rij :1 losse ,#5lossen ,1vaste in de eerste boog van de vorige toer,3 lossen,1vaste in dezelfde boog#,herh. van # tot # en eindig met 3lossen, 1 stokje in de 3e losse van vorige toer . U hebt 3 bogen van 5 lossen en 2 bogen van 3 lossen.
Herhaal steeds de 2e rij en meerder in elke rij een boog van 5 lossen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 18:06
wat is een tipsjaal ???

Wordt er heen en weer of in het rond gehaakt ???

Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 19:45
volgens mij wordt er heen en weer gehaakt en komt er in elke boog 5 losse 1 vaste 3 losse 1 vaste en dan ziet het er volgens mij zo uit :
en meerderen gebeurt dan eigenlijk automatisch
hopelijk heb ik je hiermee geholpen
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 21:58
zo ziet het er bij mij ook uit als ik doe wat er staat .

Kan er niets anders van maken
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 22:15
Ik heb het net eens proberen haken en ik kom ook tot het resultaat van Wanda

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 13:54
Goed zeg en wij maar puzzelen ,nu ik het zo zie lukt het mij ook ,super super bedankt .
En een tipsjaal (in belgie) is een omslagdoek of driehoek sjaal.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.033 seconden.
Lang Yarns