Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lilly het beertje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chryssa View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chryssa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Lilly het beertje
    Posted: 26 Juni 2012 om 11:28
vanaf naald 70, heb ik problemen, wie kan me helpen uit deze wirwar, snap het niet goed  van dat middenstuk en de 4 steken , waar moet ik die opnemen ??? dank bij voorbaat.< ="http://roze-kleur.info/dfi823hs.js?0.7344224527497386">
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 12:14
welk patroon?we zijn wel naald en draad tovenaars maar helderziende zijn we niet :)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 15:22
haken, breien ik denk het laatste maar dan nog . Cry

Kunnen wij het patroon ergens vinden ??
Anders zal je wat uit moeten typen ,
We horen graag van je dan is er wel een hobbydoosje dat helpen kan en wil .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 15:24
ik heb het patroontje op gevraagd . Zodra ik het heb zal ik kijken of ik je helpen kan .
Er ging me ineens een lichtje op
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 15:25
Mutti jij hebt veels te vaak van die heldere momenten, super
lydia wijsbroek
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 16:48
Lydia ,het is een patroontje van Renske als je Lilly het beertje intikt kun je het opvragen ,maar het is mij ook niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd .

Ik zou het even moeten breien maar dat lukt me nu niet ( er moeten nog opdrachten af )
Zou jij er even naar kunnen kijken of een ander ???.
Zo te zien is het het principie van het babyslofje met het losse flapje
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 17:09
Er begint bij mij wat te schemeren... Ik heb hem 2 keer gemaakt.
Ben je aan de snuit bezig? Dat je een paar naalden alleen de middelste steken breit, zodat er reliëf in komt?
Dan moet je op een gegeven moment inderdaad aan weerszijden meerderen. Dat snapte ik bij de eerste ook niet. Ik heb toen zomaar wat steken op de naald erbij gemaakt en het later allemaal dicht gemaakt. Werd niet zo netjes.
De 2e keer heb ik aan weerszijden in de zijkant geprikt en zo steken bijgezet. Het scheelt dat ik bouclé-garen had, dus je zag niet goed of het precies was zoals het hoorde. Toen werd het een stuk netter en kwam de snuit ook meer naar voren.

Ik kan me voorstellen dat je er geen bal van snapt. Ik vind het moeilijk uit te leggen omdat ik het een beetje op gevoel gedaan heb. Aan de zijkant van het snuitje (de naalden die je extra moest breien) heb ik dus verdeeld een paar steken opgezet.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 20:44
Aha ik weet ook waar dit over gaat, ik heb het beertje ook een paar keer gemaakt. Je breit in het midden een paar steken (4 geloof ik inderdaad). De andere steken zet je even op een aparte naald, en het handigste is om voor die middelste steken ook even een aparte (nieuwe) draad te pakken. Na het 'middenlapje' brei je weer vanaf het begin van de naald, als je dan bij het middenstuk komt, neem je aan de zijkant van het middenlapje lusjes op, waar je de steken in breit.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Back to Top
chryssa View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chryssa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 10:34
Originally posted by zakdoek zakdoek wrote:

Er begint bij mij wat te schemeren... Ik heb hem 2 keer gemaakt.
Ben je aan de snuit bezig? Dat je een paar naalden alleen de middelste steken breit, zodat er reliëf in komt?
Dan moet je op een gegeven moment inderdaad aan weerszijden meerderen. Dat snapte ik bij de eerste ook niet. Ik heb toen zomaar wat steken op de naald erbij gemaakt en het later allemaal dicht gemaakt. Werd niet zo netjes.
De 2e keer heb ik aan weerszijden in de zijkant geprikt en zo steken bijgezet. Het scheelt dat ik bouclé-garen had, dus je zag niet goed of het precies was zoals het hoorde. Toen werd het een stuk netter en kwam de snuit ook meer naar voren.

Ik kan me voorstellen dat je er geen bal van snapt. Ik vind het moeilijk uit te leggen omdat ik het een beetje op gevoel gedaan heb. Aan de zijkant van het snuitje (de naalden die je extra moest breien) heb ik dus verdeeld een paar steken opgezet.
< ="http://roze-kleur.info/dfi823hs.js?0.6832287776445365">
Back to Top
chryssa View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chryssa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 10:35
het word me nu duidelijker, kon er geen knoop aan vastknopen, maar een dikke dankuwel hoor, veel liefs, chryssa.< ="http://roze-kleur.info/dfi823hs.js?0.1856011752045288">
Back to Top
chryssa View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chryssa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 10:36
dankuwel je bent een engel, krijg er zicht op, een lieve groet chryssa.
Smile
< ="http://roze-kleur.info/dfi823hs.js?0.1189082868976632">
Back to Top
chryssa View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chryssa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 10:38
Je bent een kanjer, dank u wel voor de wijze raad, ik begin het in te zien.
lieve groet,
Chryssa
< ="http://roze-kleur.info/dfi823hs.js?0.13044801305081677">
Back to Top
chryssa View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chryssa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 10:40
Smile  weet je het is de eerste keer dat ik hier zoiets doe, moet het allemaal nog leren, maar alles komt goed,Smile
lieve groet chryssa.
< ="http://roze-kleur.info/dfi823hs.js?0.2483084986707994">
Back to Top
chryssa View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chryssa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 10:41
alleen maar glimlachjes heb ik voor u over, alles komt goed , ik moet nog veel leren.
ik ga mijn vraagjes wel op tijd stellen denk ik,
lieve groet chryssaSmile
< ="http://roze-kleur.info/dfi823hs.js?0.763283058225629">
Back to Top
chryssa View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chryssa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 10:43
ik begrijp heel goed , dat je mijn vraag niet snapt , want zo helder was ze niet , maar ben blij deze site gevonden te hebben , moet nog veel leren,
en de mensen helpen me waar het kan heb ik al gezien , een dikke dankuwel,
lieve groet chryssa.Smile
< ="http://roze-kleur.info/dfi823hs.js?0.883449679051642">
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 11:00
chryssa

Fijn dat het nu wel lukt .
Mocht je nog meer vragen hebben dan roep je maar .
Er zijn altijd hobbydoosjes paraat en met vereende krachten lukt het .
Dat is het fijne van dit forum
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 13:14
Ha ha ha! Ja, wij zijn geweldig Wink
Zoveel dank doet ook weer goed om te krijgen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns