Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraagje over Zebra Zoey

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraagje over Zebra Zoey
    Posted: 24 Juni 2012 om 11:53
Even een vraagje. Ik wil voor een neefje van mijn vriend Zebra Zoey maken. Nou ben ik dat als test met restjes garen aan het maken, omdat ik eerst wil kijken of ik het wel kan, is mijn eerste keer dat ik zoiets maak...
Ik vind de omschrijving op zich heel duidelijk.
Alleen staat er niks in over het vullen van het hoofd (of ik kijk verkeerd).
Moet ik het koppie vullen tijdens het haken? Dat is het enige wat ik nog kan bedenken...
 
Verder heb ik in het boekje ook naar Leo de leeuw gekeken.
Bij de benodigdheden staat ook dat er lichtgeel gebruikt moet worden, maar in de omschrijving staat daar niks van.
Heeft iemand Leo al eens gemaakt en dus geen lichtgeel gebruikt?
Is ook zonde als ik tzt garen koop dat ik niet nodig heb.
 
Alvast bedankt!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 12:10
Ik zou de kop( het hoofd) maar wel vullen. Zonder lijkt zo gek en dat geel is niet nodig hoor. Komt nergens voor!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 12:15
Dat geel is inderdaad niet nodig. Op haar hyves heb ik gelezen dat dit per ongeluk bij de drukproef niet verwijderd is
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 12:44
Heb Leo gemaakt en kan mij van geel niets herinneren. Succes, Lida
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 13:09
Haha ik wilde de kop ook vullen, maar vroeg mij alleen af of dit dus tijdens het haken moet!
Maar bedankt voor de tip Tongue.
En dat geel klopt dus, had ik het toch goed gelezen.
Dank jullie wel allemaal!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 12:48
Dat geel van Leo de Leeuw is omdat er bij het oorspronkelijke patroon een beker bijzat, maar die staat niet in het boekje beschreven. 

Ik heb de kop van Zoey gevuld op het moment dat ik  nog 24 vasten had, dan kan je al goed vullen, en dan vlak voor je helemaal afwerkt (als je nog 12 of 6 vasten hebt) nog een beetje vulling erbij duwen! 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 12:55
Ik doe het ook zoals Veerletje het doet!!
Succes!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 14:27
Originally posted by Veerletje Veerletje wrote:

Dat geel van Leo de Leeuw is omdat er bij het oorspronkelijke patroon een beker bijzat, maar die staat niet in het boekje beschreven. 

 


nee die kreeg je van haar gratis bij de bevestigingsbestellingsmail, wat een woord.
lydia wijsbroek
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 15:21
Dank jullie wel allemaal! Ik heb al een heel stuk gehaakt, vind het zo leuk! Ik zag gisteren dat het opvullen moet na toer 44, inderdaad als je nog 24 vasten hebt. Ik heb er overheen gelezen denk ik :-).
 
Het is voor mij de allereerste keer dat ik een knuffel haak, dus wel spannend!
Op dit moment ziet het er dus zo uit:
 
Hihi hoef ik jullie eigenlijk niet te laten zien, jullie kennen het wel, maar ik ben best trots op mezelf Smile
Nu aan de oogjes beginnen. Ben benieuwd of het lukt!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 15:24
Ziet er al fantastisch uit José. Het wordt vast een schatje! 

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 15:25
Hihi ik hoop het!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 15:40
Je gaat goed!!!
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 15:46
Het gaat je zeker lukken José! Wink
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 16:05
ach, en mocht het niet lukken dan was het leuke therapie Smile

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 18:31
Dat lukt zeker. Groetjes, Lida
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 19:20
Dit ziet er nu al goed uit. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij helemaal klaar is
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 08:20
het ziet er zeker al mooi uit en als je hulp nodig hebt dan stel je vraag maar
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 08:23

Echt fijn zo'n forum Thumbs Up.

Tot nu toe heb ik geen vragen. De oogjes zitten op hun plek (hoop dat ze goed zitten hihi) en ik ga straks het koppie vullen. Tot nu toe gaat het dus nog goed!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 08:31
dat zal vast goed zijn succes verder
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 10:49
Zo ziet ie er op dit moment uit:
 
 
Vraag me af of de neus niet dikker opgevuld moet worden? Lijkt zo dun nog, maar mij stoort het eerlijk gezegd niet .
 

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.390 seconden.
Lang Yarns