Lockmachine |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ellyc ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Juni 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Juni 2012 om 23:46 |
Hallo , ik zou graag een cursus of workshop willen volgen over hoe ik mijn Lockmachine beter leer kennen; wat zijn allemaal de mogelijkheden. Ik zoek een cursus in Limburg. Wie kan mij helpen?
|
|
EllyC |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Elly,
mijn ervaring met de lockmachine is...... gewoon doen. de gebruiksaanwijzing erbij nemen, verschillende diktes stof en 'karren maar'. Bijkomende voordeel is dat als je draad breekt je helemaal opnieuw ALLES moet inrijgen, zo leer je het het beste. Ik had mijn machine 2e hands, en die bleek achteraf niet goed ingesteld te zijn door de verkoper van die mevrouw. Zij heeft dus altijd een niet goed werkende machine gehad en was er klaar mee. Ik heb uiteindelijk door wel 15x keer opnieuw in te rijgen (dat is het lastigeste) het wel onder de knie gekregen....... en You Tube doet ook wonderen. Heel veel succes ermee, het gaat je vast lukken!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Ik weet niet waar je in Limburg woont, maar als het niet te ver van mij, Wijlre, vandaan is wil ik je wel op weg helpen. Groetjes en succes, Lida
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Zo moeilijk is het inderdaad niet.. ik heb gewoon ook geoefend totdat ik het kon. Het moeilijkst is het inrijgen, maar als je dat onder de knie hebt gaat het gewoon goed :-).
|
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Oefening baart kunst, heel veel lapjes geprobeerd en inderdaad you tube is een uitkomst
|
|
![]() |
|
![]() |
|
ellyc ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Juni 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
Dank jullie wel. Ik kan er wel mee omgaan, inrijgen enz. Maar die speciale dingen zoals bv rolzoom , hoekje omgaan, enz. Die wil ik graag leren,je schijnt er zoveel meer mee te kunnen.
Elly ![]() |
|
EllyC |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
bij een rolzoom heb je weer een speciaal voetje nodig,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
matje1972 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 01 Juli 2012 Status: Offline Points: 7 |
bij een rolzoom hoeft niet altijd een ander voetje. Bij mij zit het gewoon op de locker en hoef alleen maar 1 naald eruit te halen.
Ik heb die informatie allemaal gehad bij mijn dealer. daar ben ik 3 keer geweest voor uitleg en zelf ook doen.
groetjes martina
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
inderdaad is niet moeilijk in gebruikt
enkel het inbrengen van de draden en de spanning de rest is kinderspel
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |