Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kersen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kersen
    Posted: 25 Juni 2012 om 18:55
Ik weet niet of ik dit mag vragen in de koffie corner.

Maar voor wie nabij de kersenboomgaarden wonen ( het is nu 25 juni 2012) zijn we nog op tijd om langs kramen te fietsen en lekker te smullen van de kersen en van de omgeving te genieten, of is het seizoen al voorbij misschien.

Alvast bedankt voor je reactie. Maaike(A)Thumbs Up
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 18:56
als ik me niet vergis moet het nog beginnen.

Hier bij de kersen boer aan de camping hing nog niks.

Mmmmm ik kan niet wachten tot het zover is.

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 20:08
Bij ons was het avond markt en daar vraagde ze 9 euro de kilo dat is wel veel hoor
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 20:11
in Poortvliet bij de boer vragen ze dan 5€ de kilo.
En die zijn zo lekker dat ik die in één keer helemaal opeet. Je kan er gewoon niet genoeg van krijgen

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 20:20
hier vragen ze in de betuwe 6 euro de kilo, maar er is veel verloren gegaan van de oogst door de hagel.
anders kwamen ze nog wel eens aan de deur met kersen in een kistje, maar dit jaar niemand gezien
mijn man mag ze eigenlijk niet hebben, maar hij heeft maar een keertje gezondigd
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 20:37
bij ons in de betuwe is het volop kersen tijd, dus meid pak je fiets en ga er van smullen want ze zijn heeeeeeeeeeeeeeerlijk, ik heb er al heel wat op mjam mjam
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 21:26
op de markt hier vragen ze E 5 voor een kilo, dus die prijs valt nog mee. heb nog geen bordjes in de tuinen gezien van kersen te koop.

Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 22:16
De MC Cherry boomgaard is hier ook nog niet open
Liefs Diana
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2012 om 22:26
Op de markt hier 3,95 per kilo. Mooie lekkere kersen, mmmmmmmmmmm
Ik eet mij er dan ook misselijk aan. Iedere week weer.....
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2012 om 16:15
Beste mensen, ik weet het, als we langs kersenkramen willen gaan fietsen kan dat nu. Wat heerlijk dat ook op zo'n vraag geantwoord, bedankt!
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2012 om 16:22
oh lekker kersen hier hebben ze alleen die vieze zure buitenlandse en zijn nog schreeuwendduur ook Cry en ze zijn zo vreselijk lekker .ik zou best eens willengaan kersenplukken , ik denk dat er dan heeeeeeeeeeeeeeeel veel in mijn maag belanden whahahahahah
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns