Tutdoekje / Babydoekje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Juli 2012 om 16:00 |
Voor mijn zusje mag ik straks de hele Matawi collectie op bestelling maken. Ze is 15 decmeber uitgerekend van haar tweede en over 4 weken weten we wat het wordt... Nu wil ik natuurlijk ook nog op andere manieren van deze leuke uiltjes speeltjes maken. Waaronder een tutdoekje. Ik zie overal van die leuke doekjes voorbij komen met een soort granny square, maar heb zelf geen idee hoe ik moet beginnen.
Dus als iemand een patroon heeft: Heel graag!!! Alvast bedankt!!! Ik ga ook nog rammelsokjes, een muziekmobiel voor aan de box (heb al een oude mobiel op de kop getikt waar ik de popjes af ga halen), een polsrammelaartje en een knijp/piepbeestje maken. En wie weet wat ik nog meer kan bedenken.
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Als je liever een muis hebt staat er hier eentje
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
je kan eigenlijk elk kopje van een amigurumi beestje nemen en dit op een gehaakt vierkant of granny vastmaken keuze genoeg
Kan er ook hetzelfde uiltje op naaien als je al gebruikt en ook dan dit op een spenenkoord
|
|
![]() |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Mariek hou je mailbox in de gaten, ik denk dat die overloopt
![]() |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
welp ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
ook ik ben op zoek naar tutdoekjes heb deze van hierboven al opgeslagen dus ideeen zijn ook bij mij erg welkom!!!!
liefs welp
|
|
![]() |
|
alibreevaart ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Maart 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 121 |
alle gehaakte tutdoekjes mogen die ook mijn kant op alle soorten zijn welkom of tips
alibreevaart@gmail.com alvast bedankt |
|
Allemaal een fijne dag gewenst
groetjes Ali |
|
![]() |
|
Kaki ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 06 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 280 |
Hier een aantal schattige tutdoekjes met verschillende beestjes!!
|
|
Groetjes Claudia
|
|
![]() |
|
welp ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
geweldige dingen staan erop maar welke taal is dit
|
|
![]() |
|
alibreevaart ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Maart 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 121 |
Bedankt voor de tips ik ga zoeken
groetjes ali
|
|
Allemaal een fijne dag gewenst
groetjes Ali |
|
![]() |
|
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Geweldige link, staan echt super leuke tutdoekjes op. bedankt
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
ze zijn leuk die tutdoekjes uit Zweden, vooral het lieveheersbeestje....bedankt voor het schema.
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Geweldige link, staan echt super leuke tutdoekjes op. bedankt ...
|
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Zelf heb ik nu dit schattige lammetje gevonden: KLIK
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |