Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

even heel wat anders.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: even heel wat anders.
    Posted: 04 Juli 2012 om 17:34
Ik krijg over 3 weken een tablet van mijn man en kids voor mijn verjaardag (hij is al in huis zonder dat de kids dat weten en heb er al mee gespeelt)
Omdat we dan op vakantie zijn wil ik voor die tijd hem helemaal in orde hebben en er alle patronen op hebben staan en zo.
nu mijn vraag aan jullie.
ik kan ook apps downloaden maar zie door de bomen(apps) het bos niet meer.
Wat vinden jullie nou een app die ik echt moet hebben.
Mag van alles zijn hoor.
Spelletjes, handige winkel apps enz.

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 18:10
Voor je patronen bedoel je?
Dowload de pdf reader van adobe.
Ik heb hem op mijn smartphone staan en die doet het heel goed!

Welke tablet krijg je trouwens? Ik ben ook op zoek namelijk, misschien ook nog voor mijn verjaardag, ben een week voor jou jarig zie ik :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 18:52
where is mij water?, leuk spel voor kinderen en jezelf

Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 20:01
Ik heb een iPad en vind smurf villages helemaal geweldig, en ook de RTL app 365,daar kijk ik elke dag een paar keer naar.
Voor de rest moet je gewoon op je gemak lekker zoeken
O ja ik vind iBooks ook geweldig ik lees alleen nog maar boeken op m'n iPad echt ideaal
Gr. Jenny
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 20:17
Weet je wat ook een leuke app is RTL xl en gemist,kan je een programma terugkijken
Gr. Jenny
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 21:37
dank jullie wel.
ik ga ook rustig zoeken in de vakantie.
maar alles wat er al op staat is mooi meegenomen.
ik las in de beschrijving dat ik er een bestand op heb waar je zowel e-books als ook pdf bestanden enzo mee kunt lezen.
niet van adobe.
ik krijg wel zo'n goedkoop dingetje van de kruidvat.
wel opletten als je er een koopt dat er een hoge versie android op staat.
tegenwoordig heb je al voor 120,= een 10inch tablet met een android versie van 4.0 en dan kun je ook bijna alles afspelen.

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 22:54
Ben benieuwd hoe deze bevalt dan. Met android 4 zit je wel goed hoor! En de rest moet je altijd even afwachten en ligt ook aan je eigen wensen denk ik. Wat de een persé wil is voor de ander totaal overbodig.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 07:31
dat is zo.
het gaat voor mij vooral om het hebben van de patroontjes op zo'n ding zodat ik niet alles meer uit hoef te printen om mee te nemen naar de camping.
dat wifi erop zit is handig en zal wel gebruikt worden maar is niet de hoofdzaak.
als dat wel het geval zou zijn moet je wel goed kijken naar de snelheid van zo'n ding want dat verschilt nogal heb ik me laten vertellen.
maar ik zal je op de hoogte houden.
tot nu toe bevalt hij prima.
mijn man kan er nog niet zo goed mee overweg omdat hij steeds te hard drukt en ipv naar beneden scrollen gaat hij gelijk naar een pagina.
daar heb ik zelf geen last van.

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 12:39
Erg leuk zo'n tablet, ik ben zelf aan het sparen voor een ipad2, maar mijn oudste zoon heeft een tablet van de Intertoys, met Android 4. Maar zelf vind ik dat wel te langzaam werken, ik internet nu meestal op mijn smartphone van Samsung, dat werkt hetzelfde als een tablet, maar om een stuk te typen is wel lastig en het beeld is natuurlijk veel kleiner. Ik heb er wel een aantal vaak gebruikte patronen op staan, als ik buiten ben gebruik ik die. Veel plezier ermee! Jullie hebben in Kampen toch ook nog geen vakantie? Dan heb je nog mooi wat tijd om allemaal apps op je tablet te zetten. Er zijn voor de kinderen ook leuke en leerzame apps. zo kan mijn dochter van 4 al tot 20 tellen in het engels door een spelletje op mijn telefoon.
Groet,

Yobsje
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 12:46
ze moeten nog 2 weken naar schoo.
dus heb ik nog mooi even de tijd.
mag ik je vragen welk spelletje dat is op jou telefoon.
mijn dochter wordt vlg maand 3 en telt al wel tot 20 in het nederlands.
misschien weer een nieuwe uitdaging voor haar.

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 12:58
Het heet Kids Connect, het zijn van die tekeningetjes die je van cijfer naar cijfer moet maken, als je het goede cijfer aanklikt wordt het cijfer hardop gezegd. Er zijn nog veel meer van dit soort spelletjes te vinden, maar soms zie ik door de bomen het boos niet meer, zoveel zijn het er. Zelf vind ik woordzoeker op het moment het leukst om te doen en mijn zoon van 7 speelt piano op mijn telefoon.
Groet,

Yobsje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns