Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat doen jullie

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wat doen jullie
    Posted: 03 Juli 2012 om 21:25
Hey,  eens vragen wat jullie doen,
Ik krijg vandaag alleen al mail nummer 5 binnen met het verzoek, (nee een echte vraag kan je het nieteens noemen)  om patrooon die en die door te mailen,
dat gehaakte ding hebben ze dan gezien op mijn blog ofzo, en eissen dan het patroon,

tot nu toe geef ik dat niet,  meeste patronen zijn duur gekocht en ja of ook geruild,

plus dat er 1 echt mijn eigen ontwerp is, en tot nu toe (heel beuwust) maar 1 keer verkocht is, en ik die niet aan jan en allemaal verkoop om verspreiding te voorkomen.  (zo gaat dat nou eenmaal)

wel gaan mijn nekharen van die verzoeken overeind staan, en alleen daarom zal ik het niet doorsturen.
ik geef ze dan door waar ze het kunnen kopen.

geven jullie blind zo iets door per mail, ben ik een zeikerd, of hebben jullie er ook een hekel aan,

als ze nou vragen goh ik vind het een heel leuk patroon,  waar kan ik het kopen, of wie is deontwerpster,  of zou je heel misschien die willen ruilen dan heb je kans dat ik JA zeg, al heb ik al heeeel erg veel dus ruilen met mij is heel moeilijk,
maar als ik goed gemutst ben en de toon is correct dan zal ik hem heel misschien willen delen, (licht wel aan het patroon, ontwerpster)

ben benieuwd of er meer hier mee lastig gevallen worden,  iik vraag vrijweel nooit een ppatroon hier dus ben geneigt het email adres weg te halen,   en zelf zou ik dat lef niet eens hebben, iemand blind mailen met een slap verhaal en zeggen, dus sturu me dat paroon even,

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2012 om 21:27
dit is een onderwerp dat herhaaldelijk boven water komt en zeer bekend.
er zit een prullenbak op je computer en daar kan heeeel veeel in hoor en anders gewoon de delete knop
lydia wijsbroek
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2012 om 21:31
kan begrijpen dat je het heel erg vervelend vind maar ben het met Lydia eens denk dat je het beste gewoon kunt weggooien!

Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2012 om 21:33
ik had geen idee dat het vaker gevraagt werdt dit onderwerp,  mag ik het daarom niet nogmaals vragen, ik had dat niet gezien,  anders hadik het niet geopend,  maar inderdaad  vanaf nu maar in de prullebak dat sooort mailjtes,  (vond ik zo onaardig als ik dat doe,  maar goed ben dus geen zeikerd alls ik dat wel doe  hihi)

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2012 om 21:37
Rare gang van zaken, gewoon een wild vreemde zo'n verzoek toesturen... Je gaat toch ook niet bij de bakker voor een gratis brood vragen?
Zelf heb ik geen hele grote collectie, maar ook uit respect voor degene waarvan/waarmee geruild is, zou ik ze niet zomaar prijs geven.
Ik zou heel kordaat een mailtje maken waarin je uitlegt hoe het werkt, waar wat te krijgen/te koop is en dat je niet zit te wachten op zulke mailtjes. De ontvanger kan het zien als een belediging (dikke pech) of ervan leren en wel de patronen kopen waar ze te koop zijn.
*edit: zie net aan je mailadres wie je bent LOL LOL

Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2012 om 21:41
haaaaaaaaaaaaai  ja ik ben het,  :)
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2012 om 22:00
het was ook geen verwijt naar jou toe hoor, ik ben zelf diegene geweest, die gezegd heeft als ik weer zo'n veeleisende/ onvriendelijke pm krijg zet ik het openlijk op het forum (en ja, ben wel een zeikerd), probeer op mijn manier iedereen te helpen, en dan wens ik geen onvriendelijke pm's te ontvangen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2012 om 22:37
Ik heb nog nooit een onbeleefde mail over patronen gekregen, wel heb ik een aantal mails gekregen van forumleden waar geen onderwerp werd vermeld, die mails gooi ik gelijk weg, dus dan weet ik niet of er om een patroon wordt gevraagd.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 07:30
als ik iemand kan helpen, dan doe ik dat, maar je hebt gelijk dat je je eigen ontworpen patroon of gekocht patroon niet zo maar weggeeft aan een onbekende en eisen kan al helemaal niet
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 08:41
Ik had deze week 2x een verzoek van een wildvreemde. Op mijn PM in het forum en op mijn privémail.
Heb dit doorgegeven aan Renske en het is weg!
Uiteindelijk maak ikzelf uit aan wie ik iets doorstuur.
Hoe vervelend misschien ook maar ik zal niet zo snel klakkeloos iets doorsturen aan een Newbie met enkele punten....

Kijk en wat Wanda zegt is ook war; als je iemand kan helpen waarom niet!!!
Ik zit nog steeds met een tsunami aan patronen Big smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smile.
Je moet ergens beginnen met verzamelen maar iets eisen.......jammer dan!!!
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 08:45
Ik krijg ook wel eens een verzoek van iemand, maar nog nooit van iemand die hier nieuw is, en ook nooit op een vervelende toon. Als iemand het op een normale manier vraagt en ook actief is op het forum doe ik graag delen, maar zodra er ook maar iemand zou komen met een onvriendelijk verzoek, dan gaat het regelrecht de prullenbak in.

Dan zijn jullie alvast gewaarschuwd haha!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 08:48
Ik help ook wie ik kan en daarom deel ik mijn verzaming gratis patronen met iedereen. Kooppatronen enkel met vriendinnen.
Op vragen zoals ' Wil je al je kooppatronen van ontwerpster X opsturen ?' ga ik niet in. Ik moet ook sparen om die patronen te kunnen kopen.
Leden die als 'mijn vriend' geregistreerd stonden en zo een heleboel patronen gedownload hebben maar quasi niks teruggaven en bovendien voortdurend zeuren over de vele 'profiteurs' - what's in a name Wink - heb ik onlangs met alle plezier geschrapt.

Onbeleefde mails of vragen heb ik ook al ontvangen maar nog nooit van een nieuw lid, hiermee bedoel ik iemand met maar enkele posts.
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 08:50
Mijn buddylist is nog helemaal leeg... hoop niet dat dat iets betekent Confused.
Hihi wist niet eens dat het bestond hier... een vriendenlijst :-)

Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 08:52
Die vriendenlijst is niet hier hoor maar op andere sitesWink
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 08:56
domme vraag misschien: wat is de meerwaarde van een vriendenlijst??
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 09:04
Geen idee wat de meerwaarde is... misschien makkelijk als je iemand een berichtje wil sturen of zo...
is ook niet belangrijk vind ik.
Katelijne die buddylist is er echt wel hoor, je ziet hem als je op member control panel klikt :-)

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 09:18
Maar de buddylist is toch niet nodig Hier??
Of moet je wel vrienden verzamelen??
Ik beschouw het hier als 1 grote familie/vriendengroep!!
Of kijk ik er nu verkeerd tegenaan???
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 09:19

Dat heb je helemaal goed Rianne Wink.

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 09:23
Gelukkig maar!!!!
Zou echt niet zomaar een clubje eruit kunnen halen!!!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2012 om 09:27
DAAR SCOOR JIJ EEN PUNT RIANNE  1 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELE GROTE FAMILIE, WAARVAN JE DE ENE AARDIGER VIND DAN DE ANDERE, OP VERVELENDE MAILTJES OF DWINGENDE MAILTJES REAGEER IK NIET MAAR IK BEN OOK BEGONNEN ALS NEWBIE DUS WEET HOE DAT VOELT, EN IK MOET ZEGGEN IEDEREEN IS ALTIJD HEEL LIEF TEGEN MIJ GEWEEST, EN ZELF ONTWORPEN PATRONEN MOET JE LEKKER VOOR JEZELF HOUDEN OF VERKOPEN DAT HEB JE VERDIEND ALS JE ZE ZELF ONTWERP, EN KOOPPATRONEN DELEN DAT IS HELEMAAL JOU KEUS DAAR MAG NIEMAND JOU TOE DWINGEN
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns