borduurpatroon hand |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Juli 2012 om 21:51 |
Voor mijn zus ben ik op zoek naar een klein borduurpatroontje van een (kinder)hand met gespreide vingers.
Het is voor op een slab, dus het kan maar maximaal 30 steekjes hoog zijn... Ik (nou ja, mn zus...) hoop dat één van jullie iets in je archief heeft! |
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik kan je helaas niet helpen ik heb 100en mini borduur patroontjes en misschien zit dat er wel tussen maar die liggen ergens achter in de kelder. Ik gebruikte ze voor kralenweven.
Maar je kan ook proberen om het zelf te ontwerpen met ruitjes papier en ruitje is een steekje dan kan je het evt. van een plaatje overnemen. Ik heb ook gehoord van programma's op de computer die plaatjes, fotos of tekeningen kunnen omzetten in een borduurpatroon. Ik heb even voor je gekeken en ik heb daar een paar sites voor gevonden Daarin moet jezelf maar even kijken wat je de beste vind. Die eerste 2 zijn ook de eerste van mijn google resultaat er zij er vast nog wel meer. ik hoop de je een beetje geholpen bent zo. |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
wat een leuke site`s wist niet dat het mogelijk was om een foto om te zetten in een borduur patroon,dank je voor de tip misschien iets om bijj de linken neer te zetten
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Wat handig!
Ik heb zelf ook eens een programma gekocht om foto's om te zeteen naar borduurpatroon. Was best duur, maar ik heb het weinig gebruikt. Laatst nog eens geprobeerd maar ik dacht dat het patroon niet zo goed leek op het origineel. Maar moet er nog eens mee gaan stoeien denk ik. Maar dit lijkt me ook heel makkelijk. Dank je wel!
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Wat goed zeg ,en niet zo moeilijk ,bedankt voor de link
![]() |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |