Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haak patroon baby

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haak patroon baby
    Posted: 10 Juli 2012 om 15:10
hoi

ben op zoek naar een haak patroontjes voor mijn nicht,
zij verwacht in dec een baby.

n zoek ik zo ding boven het bedje (ik weet niet meer hoe dat heet)

IK HOOP dat jullie mijn kan helpen

groetjes grietje
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 15:21
Hoi hoi 

Dat heet een mobiel volgens mij. Ik kan je niet aan een speciaal patroon helpen.
Je kan hier wel verschillende dingen voor maken ik heb laatst van iemand  gezien dat die iets met vogeltjes maakte en een ander met vlindertjes Maar  ook heb ik er een gezien met een zonetje wat wolkjes en een regenboog. als je een paar van die leuke ami's maakt en ze dan aan zo'n hanger bevestigd kom je een heel eind en je kan het zo origineel en eigen maken als jij wil.

Voorbeeld de kinderkamer wordt lila met zacht geel dan kan je vlindertjes in die kleuren haken. Of ze maakt een disney kamer en je maakt kleine disney figuurtjes.

Ik hoop dat ik je ondanks dat ik geen patroon heb je wel enigzins op weg heb kunnen helpen. 
Heb je een idee voor kleine amigurumi's die je wil maken dan kan ik wel kijken of ik daar leuke patroontjes voor heb. Vlindertjes, bloemetjes, vogeltjes, etc. heb ik dus wel Wink

Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 15:27
Hier een link naar een paar mobile patroontjes
http://greatamigurumi.blogspot.nl/search/label/Mobile?m=0
Liefs Diana
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 15:41
Van die laatste heb ik de Nederlandse vertaling mocht je interesse hebben.

Gr. Rianne
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 16:13
@griet
je kunt bij de doe het zelfzaak een metalen ring kopen of bij de wibra een plastieken en dan omhaken met vasten en dan kun je er uiltjes aanhangen of allemaal kleine gekleurde olifantjes, of disneyfiguurtjes of vogeltjes. er is keus genoeg heb je een aantal dingetjes gestuurd. kun je effe vooruit.
lydia wijsbroek
Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 17:56
Originally posted by jetje1970 jetje1970 wrote:

Van die laatste heb ik de Nederlandse vertaling mocht je interesse hebben.

Gr. Rianne

ja heel graag rianne

groetjes grietje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 3.203 seconden.
Lang Yarns