haak patroon baby |
Reageer ![]() |
Autheur | |
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Juli 2012 om 15:10 |
hoi
ben op zoek naar een haak patroontjes voor mijn nicht, zij verwacht in dec een baby. n zoek ik zo ding boven het bedje (ik weet niet meer hoe dat heet) IK HOOP dat jullie mijn kan helpen
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi hoi
Dat heet een mobiel volgens mij. Ik kan je niet aan een speciaal patroon helpen. Je kan hier wel verschillende dingen voor maken ik heb laatst van iemand gezien dat die iets met vogeltjes maakte en een ander met vlindertjes Maar ook heb ik er een gezien met een zonetje wat wolkjes en een regenboog. als je een paar van die leuke ami's maakt en ze dan aan zo'n hanger bevestigd kom je een heel eind en je kan het zo origineel en eigen maken als jij wil. Voorbeeld de kinderkamer wordt lila met zacht geel dan kan je vlindertjes in die kleuren haken. Of ze maakt een disney kamer en je maakt kleine disney figuurtjes. Ik hoop dat ik je ondanks dat ik geen patroon heb je wel enigzins op weg heb kunnen helpen. Heb je een idee voor kleine amigurumi's die je wil maken dan kan ik wel kijken of ik daar leuke patroontjes voor heb. Vlindertjes, bloemetjes, vogeltjes, etc. heb ik dus wel ![]() |
|
![]() |
|
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Hier een link naar een paar mobile patroontjes
http://greatamigurumi.blogspot.nl/search/label/Mobile?m=0 |
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Van die laatste heb ik de Nederlandse vertaling mocht je interesse hebben.
Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
@griet
je kunt bij de doe het zelfzaak een metalen ring kopen of bij de wibra een plastieken en dan omhaken met vasten en dan kun je er uiltjes aanhangen of allemaal kleine gekleurde olifantjes, of disneyfiguurtjes of vogeltjes. er is keus genoeg heb je een aantal dingetjes gestuurd. kun je effe vooruit. |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
ja heel graag rianne |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |