Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Angry birds patroon

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Royie View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Royie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Angry birds patroon
    Posted: 18 Februari 2012 om 16:14
Hallo,
ik heb geprobeerd om een haakpatroon van de angry birds te vinden, helaas zonder succes....
Wie kan mij aan de patronen helpen?

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2012 om 17:06
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2012 om 17:08

Jonge dame.

Misschien is het handig als je je even voorstelt in de rubriek voorstellen en als je dan ook nog je e-mail zet bij msn dan kan men iets sturen. Nu is het lastig, want waar naar toe sturen?

Groetjes, Lida

Back to Top
Liena817 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liena817 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 14:56
Beste Lida,

In vorige berichten heb ik gezien dat je alle patronen van de angry
birds bezit. Wil je deze ook naar mij doormailen aub?
Alvast heel erg bedankt!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 18:58
De vogels vliegen al. Je kunt je e-mail beter bij msn zetten, dan kunnen alleen ingelogde hobbydozen het lezen. Nu iedereen. Hier kun je het dan weghalen. Groetjes, Lida
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 19:10
Ik ben sinds kort ook verslaafd aan dit spel.
durf het bijna niet te vragen maar zou ik de patroontjes
ook mogen alsjeblieft.

groetjes belinda
Back to Top
Liena817 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liena817 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 20:39
Erg bedankt, Lida!!!
Back to Top
chica View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chica Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 15:40
zou ik de patroontjes ook mogen aub
Back to Top
crealine View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer crealine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 20:28
Hoi hoi,

Ik heb hier 2 binken van 6,5 jaar rondspringen die alleen maar over angry birds kletsen......
Mam, kun jij die niet haken ?
Zou iemand mij kunnen helpen aan de patronen ? Ik kan op Ravelry niets vinden, zijn verwijderd....

Thanx alvast !

Caroline :-)
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 22:43
Caroline wij vinden het altijd heel erg fijn als iemand zich bij voorstellen eerst even voorstelt, dan weten we met wie we te maken hebben. Maakt het allemaal iets persoonlijker :-).
En als je een patroon van iemand wil hebben, dan is het makkelijker als je je e-mail adres bij messenger zet, zodat er ook iets naar je gestuurd kan worden.

@ Chica, heb jij ze inmiddels gekregen of niet?

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
crealine View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer crealine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 11:11
Hoi hoi allemaal,

Sorry sorry sorry, je hebt helemaal gelijk..... Soms ben je met teveel dingen tegelijk bezig en vergeet je wel eens wat.. Die binken lagen net op bed dus ik dacht ik ga nu even op zoek voor ik het vergeet, en dan gaat de telefoon, tja multitasken lukt soms niet 's avonds ;-) !
Ik ben net 39 geworden, getrouwd en we hebben dus een tweeling van 6,5 jaar, 2 binken.
Altijd bezig met kaarten borduren en zo, en nu sinds een jaartje bezig met bonbons en amigurumi haken, sleutelhanger en boekenleggers en zo. Ook heb ik het breien weer opgepakt sinds kort, zo voor de afwisseling weer erg leuk om te doen !
Ik hoop dat jullie zo voldoende weten, vragen staat vrij !
Ik ga nu ff op zoek waar mijn mailadres te planten is !

Groetjes,

P.S. Wat een ontzettend leuke ideeën zijn hier te vinden zeg !
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 12:56
Er is een speciaal voorstel onderdeel hier op de site... daar kun je je ook nog voorstellen, want niet iedereen leest dit topic natuurlijk...
Maar welkom hier en vooral veel plezier!
Je hebt ook email trouwens Wink.

Back to Top
crealine View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer crealine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 16:49
Hoi José,

Ook hier nog even een bedankje namens mijzelf en de 2 binken !

Groetjes,

P.S. Daar heb ik mij meteen vanmorgen ook voorgesteld hoor, ik heb het plekje gevonden !
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 17:18
Thumbs Up

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 17:30
waarom gebruikt men NOOIT de zoeken (SEARCH) functie hier??? Dan komen er tig links voorbij waar je ze allemaal zelf gratis kan weghalen... Of is dat ook al te veel moeite? Sorry maar ik vind echt dat wij heel veel moeite steeds doen en alles maar blijven sturen, zodat luiheid alleen maar verder wordt gestimuleerd. Zie ook TIPS waar heel netjes en goed wordt uitgelegd hoe je kan zoeken op het wereld wijde web...
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 19:16
Ik heb die van mij ook op internet gevonden een tijdje terug.
Had al wat patroontjes van angrybirds gekregen, maar vond er zelf ook nog een paar.
Je hebt ook wel gelijk hoor Simone, eerst zelf proberen en dan pas vragen.
Maar sommige mensen hebben nou eenmaal meer moeite met zoeken dan anderen Wink.

Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 19:56
Delen mag, maar hoeft niet toch?
Soms kom je juist door vragen van iemand anders weer op een nieuw idee.
Begin zelf nog maar net en heb nog niet zoveel patronen verzameld.
Heb er wat gekocht, gedownload maar ook gekregen van lieve forumvriendinnen.

Gr. Rianne
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 00:20
Precies Rianne.

Overigens bedoelde ik mijn laatste zin niet vervelend... sommige mensen zijn echt niet zo handig met zoekmachines e.d.  dus ik hoop niet dat dat verkeerd overgekomen is, want zo was het niet bedoeld...

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 12:43
Ik wil niet negatief overkomen en zo was mijn bericht ook niet bedoeld maar men heeft ook via het "zoeken" ons forum gevonden dus de techniek is bekend. Maar het valt me te vaak op dat er om patronen wordt gevraagd waar al zoveel over gedeeld is en echt makkelijk te vinden is via bv google. Mijn ervaring is juist dat zelf zoeken zoveel oplevert en je creatieve geest verrijkt.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 16:31
Dat klopt helemaal. Als je iets gaat zoeken kom je zoveel andere leuke dingen tegen waar je soms het bestaan niet van wist. Dus zoveel mogelijk zelf zoeken. Maar vaak kom je vanzelf weer hier terecht. Groetjes, Lida
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.984 seconden.
Lang Yarns