breipatroon trui |
Reageer ![]() |
Autheur | |
cunera ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 24 Juni 2012 Locatie: sliedrecht Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Juli 2012 om 13:51 |
hoi, ik zoek een leuk patroon voor een trui. heeft iemand voor mij misschien een patroon. wel een beeetje een moderne
groetjes cunera
|
|
www.cuneraskaartenblogspot.com
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Poe, dit is wel een erg brede vraag! Paar aanknopingspunten:
* Wil je breien, haken of maakt dat niet uit? * Hoe goed kun je breien en/of haken? * Wil je een trui in meerdere kleuren, met kabels, met gaatjes, met zakken, met een capuchon, met knopen, met een rits enzovoort? * Wil je een korte trui, of een lange trui, met lange mouwen, met korte mouwen? Kortom, als je iets duidelijker omschrijft waar je naar op zoek bent, kunnen mensen je stukken beter helpen! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Op het moment ligt de Verena zomer in de tijdschriftenwinkels. Dat is een blad met net dat ietsje meer, iets modieuzer en eleganter dan de gewone breipatronen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
okkiepowerrr ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
ik antwoord wel voor mijn moeder.zij voelt zich niet zo lekker vandaag.
het moet een trui zijn omte breien. met lange mouwen.ze kan goed breien, eentrui met normale lengte .geen kabels. maar gewoon een eenvouidig patroon |
|
okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
|
![]() |
|
Petronette ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 356 |
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |