Inches |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Juli 2012 om 21:20 |
Weet iemand of je ergens nog meetlinten met centimeters en inches kunt kopen? Ze zaten eerder in die naaietuitjes van Blokker en Kruidvat. Ik moet (ik bedoel ik wil) er eentje naar Sri Lanka sturen en dat kan slecht met zo'n rolmaatje, want het moet in een envelop passen. Ik vond het zo handig dat je tegelijk in cm en inches kon meten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
als je de gewone meetlinten koopt dan zit er aan de ene kant cm en de andere inch.
ik heb er 3 liggen (waarvan ik in 2 geknipt heb, dom hé)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Misschien in naaisetjes van de Action? |
|
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
dutch wool diva
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Ik heb er een cadeau gekregen in een winkel. Die heb ik weggeven, als je wil ga ik daar naar toe, koop hem en stuur hem op. Groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik zal eerst eens kijken bij Action. Ik heb meer dingen nodig, die in enveloppen verstuurd kunnen worden. Het is de bedoeling dat mijn nieuwe sponsormeisje een compleet naaietui gaat krijgen. De meetlinten die ik zelf heb, zijn aan twee kanten becentimeterd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |