Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Inches

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Inches
    Posted: 11 Juli 2012 om 21:20
Weet iemand of je ergens nog meetlinten met centimeters en inches kunt kopen? Ze zaten eerder in die naaietuitjes van Blokker en Kruidvat. Ik moet (ik bedoel ik wil) er eentje naar Sri Lanka sturen en dat kan slecht met zo'n rolmaatje, want het moet in een envelop passen. Ik vond het zo handig dat je tegelijk in cm en inches kon meten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 21:53
als je de gewone meetlinten koopt dan zit er aan de ene kant cm en de andere inch.
ik heb er 3 liggen (waarvan ik in 2 geknipt heb, dom hé)
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 21:54

Misschien in naaisetjes van de Action?

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 22:43
dutch wool diva
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 22:50
Ik heb er een cadeau gekregen in een winkel. Die heb ik weggeven, als je wil ga ik daar naar toe, koop hem en stuur hem op. Groetjes, Lida
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 20:08
Ik zal eerst eens kijken bij Action. Ik heb meer dingen nodig, die in enveloppen verstuurd kunnen worden. Het is de bedoeling dat mijn nieuwe sponsormeisje een compleet naaietui gaat krijgen. De meetlinten die ik zelf heb, zijn aan twee kanten becentimeterd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns