Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Treinkaartje Blokker

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Treinkaartje Blokker
    Posted: 14 Juli 2012 om 16:04
Voor degenen die naar de hobbydoosdag 25 augustus willen komen: Blokker heeft goedkope treinkaartjes in de aanbieding. Voor Rotterdammers is openbaar vervoer dan helemaal geregeld. Het kaartje is in de vorm van een OV chipkaart. Zie de online folder.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2012 om 23:10
Had ik ook gelezen (niet dat ik naar de hobbydoosdag kom).
Ns deelt ook weer meereiskaartjes uit, die zaten vandaag in de brievenbus. Er zit er ook een bij die dan op 25 augustus geldig is. Dus als je met zijn tweetjes gaat, kan een op het kaartje van Blokker en de ander reist dan gratis mee.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2012 om 09:55
Voor de mensen die gebruik maken van de trein: ik heb 2 van die bovengenoemde meereiskaartjes in de aanbieding, 1 is geldig van 14-7 t/m 5-8 en de andere van 6-8 t/m 31-8.

"Met de NS-Meereiskaart reist u gratis mee met iemand die een geldig NS-vervoerbewijs heeft en 12 jaar of ouder is".

Ik gebruik ze zelf niet, dus geef ze weg Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2012 om 10:08
Och ja bij mij ligt dat NS gebeuren ook voor Jan Hoera. Wie wil krijgt ze.

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2012 om 10:43
hoi hoi allemaal,

als ik niet te brutaal ben, we hebben geen auto en doen alles met t openbaar vervoer, dus hou me aanbevolen. niet dat ik er 100 nodig heb hoor! heb en 40% kortingskaart van de ns en heb niks in de bus gekregen. snif snif.
groetjes marian
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2012 om 13:09
Ik lees het en der verspreid in wat topics berichten over een hobbydoosdag in augustus... Is daar een topic over (ik kon het iig niet vinden)?

Waar wordt het gehouden?
Blessed to be a blessing
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2012 om 13:20
Weer bij mij in Apeldoorn, ik zal tzt wel het adres mailen aan wie het nog niet heeft. De laatste zaterdag van augustus. Ruim genomen tussen 10 en 17 uur.

Marian, als je je adres in een PM stuurt, krijg je die NS dingen opgestuurd.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.109 seconden.
Lang Yarns