Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Das n goeie!!!!!!!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Das n goeie!!!!!!!
    Posted: 16 Juli 2012 om 16:41

Op veel forums hebben ze ook een topic om een mop in te plaatsen!!

Ik denk dat velen onder ons ook wel een 'goeie' kennen !!

Bij deze, laat de moppen maar komen!!!!

Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 16:48
Wiskunde op leeftijd!!
Een professor in de wiskunde stuurt een fax naar zijn vrouw met het volgende :
"Geliefde vrouw, ik hoop uit de grond van mijn hart dat je je niet gekwetst of beledigd zal voelen, maar je bent nu 54 jaar oud en  ik heb bepaalde behoeftes die jij me niet meer kan geven. Voor de rest ben ik heel gelukkig jou als mijn vrouw te hebben, dus wees aub niet boos. Wanneer je deze brief ontvangt ben ik in het Grand Hotel met mijn 18-jarige assistente.

Wanneer hij in het hotel aankomt, is er reeds antwoord terug van zijn vrouw met de volgende mededeling :
Lieve schat, ook jij bent 54 jaar oud en wanneer jij deze fax ontvangt, zal ik in het Deluxe hotel zijn met de 18- jarige zwembadjongen. En aangezien jij een uitstekende wiskundeleraar bent, weet je zelf ook wel dat 18 vaker in 54 kan dan 54 in 18!!!
Je hoeft niet op te blijven!!
Getekend,                  Je vrouw
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 16:49
Leuk!
Er rijdt een man in een pick-up truck door het dorp. Terwijl ik hem zie rijden, zie ik dat hij de hele bak van de pick-up vol heeft met pinguïns, daarom spreek ik de man aan:
''Ach joh, dat kan je niet maken! Ga met die beesten naar de dierentuin!''
De man vind het een goed idee en vervolgd zijn weg.

2 weken later, kom ik dezelfde pick-up truck tegen met de pinguïns! Alleen hebben ze nu allemaal een zonnebril op. Weer spreek ik de man aan:
''Heej, je zou toch met ze naar de dierentuin gaan?''
''Ja'' zegt de man, ''en vandaag gaan we naar het strand''
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 16:50
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 16:55
Vanacht echt slecht geslapen... Deed geen oog dicht want ik hoorde de hele tijd geluiden. Rond een uur of 2 ben ik dan toch gaan zoeken. Het geluid kwam uit de keuken! Doe ik de koelkastdeur open en wat denk je??

Staat de Blue Band te spelen!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 17:09
Komt een beer bij de bakker en vraagt de bakker: 'wat kan ik voor u betekenen?'
Vraagt de beer:'heeft u ook bolletjes?'
Bakker:' wilt u bruine of witte ?'
Beer:'doe maar witte, want ik ben op de fiets.
groetjes margriet
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 17:56
In het klooster roept moeder overste alle nonnen bij een.
Ze begint met: 
"dames ik heb wat ergnstigs te melden" alle nonnen oh een non hihihihi
"Er is een man in het klooster geweest" weer alle nonnen oh een non hihihihi.
"dit weet ik door dat er een condoom is gevonden onder het raam van de slaapzaal"weer alle nonnen oh en een non hihihihi
Maar dat is nog niet het ergste er zat een gat in het condoom dus er is een van jullie zwanger" Roepen alle nonnen hihihihihi en een nonnetje ohhhhhhhh
WinkLOL 

Moeder overste roept 3 novices bij zich en vraagt aan ze: Wat zouden jullie doen als je een man tegen komt  in het bos met zijn broek naar  beneden?"

Nou zegt novice nr.1 " Ik zou heel hard gillen." " Goed zo" zegt moeder overste "dat los je keurig op."
Nou zegt novice nr.2 " ik zou heel hard weglopen" weer knikt moeder overste goedkeurend.
Nou zegt novice nr.3 "ik til mijn rokken op" "foei zegt moeder overste"een beetje boos  waarom zou je dat doen?" "Nou" zegt ze  "Ik ren harder met mijn rokken omhoog dan hij met zijn broek naar beneden."
WinkLOL

Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 19:50
Een echtpaar is 40 jaar gehuwd en de man vraagt 's morgens bij het opstaan :
Zeg schat, zullen we eens net als vroeger samen naakt romantisch ontbijten in de keuken ?
Oh, graag ! antwoordt ze en loopt naar de badkamer.
Ze kijkt naar beneden, zucht bij het zien van de grijze haren en neemt haar mascara om de haartjes zwart te verven.
Hij loopt naar de knutselkamer kijkt naar beneden, zucht omdat er wat slaps hangt en neemt vlug een klein houten latje en bindt het onderaan vast.
Bij het binnenkomen in de keuken kijkt hij naar zijn vrouw en vraagt lachend :
Zeg, voor wie ben jij in de rouw ?
Zij antwoordt, duidelijk gepikeerd :
Voor die dooie die daar opgebaard ligt.
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 20:29
Twee buurvrouwen staan de was op te hangen. De ene vertelt: "Gisteren kwam mijn man met een dozijn rode rozen thuis, toen moest ik wel met de benen wijd." Vraagt de andere: "Heb je dan geen vaas?"
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 21:14
Jannes, een Drentse boer, was met zijn kudde aan de wandel in een afgelegen weide, ergens in het noorden van het land, toen er plotseling een splinternieuwe BMW stopte in een wolk van stof.

De chauffeur, een jongeman, volledig Armani gekleed, met Gucci schoenen, Ray-Ban zonnebril en Yves St-Laurent das, steekt zijn hoofd door het raam en vraagt aan de boer:

“Als ik het juiste aantal koeien van uw kudde kan noemen, krijg ik dan een koe?”

Jannes kijkt naar de man, zeker weer zo'n Yuppie, en kijkt dan naar zijn kudde die vreedzaam staat te grazen.

Jannes antwoordt kalm: “Ja, waarom niet?”

De Yuppie parkeert zijn wagen, neemt zijn Dell mini-computer, sluit deze aan op zijn RAZR V3 mobiele telefoon, surft op Internet en bereikt een NASA-site, contacteert een GPS-satelliet om de juiste positie van de plaats te bepalen, geeft dan zijn coördinaten aan een andere NASA-satelliet die de sector opneemt op een ultra-hoge resolutiefoto.

Dan bereikt de jongeman een Adobe digitale fotosite en stuurt het beeld naar een analysesite in Hamburg, Duitsland.

Enkele seconden later krijgt hij een bericht op zijn Palm Pilot, dat hem zegt dat het beeld geanalyseerd is en dat de gegevens zijn opgeslagen. Via zijn blackberry legt hij contact met een MS–QSL-gegevensbank dat verbonden is met een Excel-berekeningsblad en enkele minuten later ontvangt hij het antwoord. Tenslotte drukt hij een gekleurd rapport van 150 bladzijden af met zijn HP-laser mini-printer, wendt zich naar boer Jannes en zegt :

“U heeft exact 1586 koeien.”

“Correct. OK, je mag één van mijn koeien kiezen”, zegt Jan.

Hij houdt de jonge Yuppie in het oog terwijl deze één van de dieren kiest en ziet hem geamuseerd het dier in zijn kofferbak leggen.

Dan zegt Jannes tegen de jongeman:

“Zeg! Als ik je precies kan zeggen in welke sector je werkt, krijg ik dan mijn dier terug?”

De jongeman denkt een ogenblik na en zegt: “OK, waarom niet ?”

“Jij bent een lid van het Kabinet Rutte” zegt Jannes.

“Wow! Dat klopt,” zegt de Yuppie, “maar hoe heeft u dat kunnen raden?”

“Ik hoefde niet te raden” zegt Jannes.

“Jij bent hierheen gekomen zonder dat iemand het je heeft gevraagd, je wilt worden betaald voor het antwoord op een vraag die ik niet heb gesteld. Je hebt materiaal gebruikt dat miljoenen euros kost om mij te kunnen bewijzen dat je intelligenter bent dan ik en je kent niks over het werk van werklui die je je brood laten verdienen en tenslotte:

Je hebt de ballen verstand van dieren! Want wat hier voor je staat zijn geen koeien maar SCHAPEN. En geef mij nu mijn hond terug!”
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 21:25
peter komt bij zijn beste vriend jan en jan vraagt 'hoe gaat het' waarop peter reageert 'wel goed alleen is mijn auto gister gestolen' jan 'oh jee wat erg zeg!' peter 'valt wel mee, mijn schoonmoeder zat er nog in'
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 09:10
Een man zegt tegen zijn bovenbuurman:
'Heeft u mij vanmorgen om vijf uur niet op het plafond horen bonken?'
'Jawel hoor' zegt de bovenbuurman,
'Maar dat was niet erg, want ik was toch al op mijn trompet aan het spelen.'
groetjes margriet
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 13:47
Er lopen twee ambtenaren over straat. Trapt er eentje een slak dood.
Zegt de tweede: 'Waarom doe je dat nou weer? Is toch helemaal nergens voor nodig!'
Antwoordt de eerste: 'Hij liep me al de hele dag voor de voeten.'
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 13:51
Nieuw leven

De moeder van Jantje vertelt aan Jantje dat hij volgende week waarschijnlijk de geboorte van een kalf zal meemaken.
"Eerst komen de voorpoten, dan de kop, dan de schouders vervolgens het lijf en tenslotte de achterpoten", legt moeder alvast uit.
Vraagt Jantje:"En wie zet hem dan in elkaar?"
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 15:41
2 koeien staan in de wei, 1 is met haar uier aan het schudden dus vraagt de ander 'wat ben jij aan het doen' antwoord de koe 'ik ben morgen jarig dus ik klop vast de slagroom'
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 08:32
net een ei pad gekocht

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 10:02
Originally posted by hannie-groen hannie-groen wrote:

net een ei pad gekocht<div ="shareSubtext fcg"> 

En I payed
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 10:13
och iedereen heeft er een ,ik dacht laat ik met de tijd mee gaan Wink
heb wel naar het pijskaartje gekeken ons is zuinnigLOL
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 10:25
ik heb de nieuwste foon gekocht, snap hem alleen nog niet helemaal 

eiPhone - was ist drin?  

groetjes margriet
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 10:45
Komt een man bij de dokter :

Komt een man bij de dokter en vraagt hem,kunt u me effe nakijken?
De dokter zegt : kleed u zich maar uit. Als de man zn onderbroek uittrekt en de dokter kijkt, zegt de dokter : wat een platte lul heeft u! (type beverstaart)
Nou, zegt de man, zal ik eens effe uitleggen. Als ik met mijn vrienden naar de kroeg ga en we worden wat tipsy, dan leggen we ons geslachtsdeel op de bar en dan fluit de barman, wie hem het laatst wegtrekt, krijgt een klap van de hamer en ik ben wel eens de laatste. De dokter bekijkt hem nog eens en zegt dat hij daar niks meer kan aan veranderen.
Jamaar, zegt de man, daar kom ik ook niet voor. Voor wat dan wel, vraagt de dokter?
Ik kom voor mijn oren want ik hoor het fluitje van de barman niet!!! 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.094 seconden.
Lang Yarns