Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zere duim

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zere duim
    Posted: 19 Juli 2012 om 20:38
ik kan even niet haken . heb teveel gehaakt denk ik de laatste tijd. mijn duim doet vreselijk zeer. dus heb ik de haaknaald ff opzij gelegd en ben maar weer met vilt bezig. ben papegaaien sleutelhangers aan het maken. jammer hoor wil nog zoiveeeeeeeeel maken.Confused
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2012 om 20:57
oo heel erg veel succes met je duim!!
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2012 om 21:36
Rusten is dan de boodschap, succes !
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2012 om 21:49
Oei dat klinkt erg herkenbaar. Ik heb nu een hele groef in mijn duim van de haalnaald omdat ik in de afgelopen week 2 apen heb gehaakt, en nog wat dingen af gemaakt... Komt binnenkort wel een foto van bij mijn creaties.
Veel sterkte in ieder geval met je duim! Niet te lang niet haken he dan verslappen al je opgebouwde spieren weer
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2012 om 21:49
Thumbs Up sterkte! 
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2012 om 22:02
ik moet zeggen sinds ik clover haaknaalden heb heb ik eigenlijk nooit een zere duim zelfs niet na 8 uur haken Thumbs Up
voor jouw natuurlijkk minder leuk, hopelijk is hij rap terug genezen

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2012 om 22:24
He bah wat vervelend. 

Dan zal je inderdaad even de haak dingetjes moeten laten liggen en dat is zo frustrerend weet ik uit ervaring. Aan de andere kant  kan je je nu ook weer met je andere leuke bezigheden bezighouden (maffe zin maar ach wel duidelijk tochWink) en leuke dingen van maken die anders zouden blijven liggen. 

Afwisseling doet presteren zegt men (of ziets Wink
)
In ieder geval doe het rustig aan met je duim heb je geen rsi van de computer dan hebje het van het haken.
Sterkte

Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2012 om 22:45
Beterschap met je duim!

Gr. Rianne
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 08:15
beterschap met je duim Thumbs Up
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 10:25
dank jullie maar het rare is dat het mijn duim is die het haakwerk vast houd en niet de haaknaaldShocked. ik haak rechts en de linker duim doet pijn.heb het vooral als ik met katoen haak. ik houd het te strak vast denk Disapprove. en idd ben nu weer ff  met vilt bezig . grijzeroodstaart papegaaien ben ik aan het maken en daarna nog andere soorten zoals de bonte boer , edel en kakatoe en stiekum af en toe tussendoor  ff haken Embarrassed. kan het toch niet laten .ben te verslaafd. of ik moet gaan afkicken maar dat wil ik niet whahahahahahahah

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 10:36
Soms kan je de pijn verlichten door bij een bandagist een steun (voor duim) aan te schaffen. Op die manier zet je (minder) macht met je volledige duim en niet het topje. Je hoeft ook minder hard te duwen om je katoen strak te houden.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 10:45
oeps da`s minder ,
ik heb door het haken nog tseeds een overbelaste pols
helaas ik ben verslaafd aan haken en kan het niet laten
maar heb me zelf wel een limit opgelegd 3x per dag niet meer dan 30 min

beterschap
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 10:55
Volhouden Hannie!!!
Heb ik me ooit laten wijsmaken (weet niet of het klopt). Het schijnt dat, wanneer je een overbelastende inspanning moet doen, je beter een aspirine op voorhand neemt. Dit zou de verzuring van de spieren tegenhouden en achteraf ook weinig of geen pijn veroorzaken. (mag je tot 3 maal per dag innemen)
Dit zou toegepast worden wanneer je, eenmalig, schilderwerken, graafwerken, ...doet!! Maar ook wanneer je een hobby hebt, die plaatselijk een overbelasting kan veroorzaken.
Ik heb het toegepast toen ik 2 jaar terug mijn huis hebt geschilderd en  bij mij had het alvast zijn succes.
Ik weet alleen niet of dit bij iedereen zo'n succes heeft ...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 11:44
bedankt voor de tip
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 19:36
Veel beterschap met je duimpje en wel rusten hoor
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 11:26
Veel beterschap met je duim. Nu heb je wel weer de kans voor andere creatieve dingen te doen. Wij willen natuurlijk wel foto's zien van de vilten sleutelhangers Wink
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 20:40
dank je wel en ik heb al drie grijze roodstaarts af ben nu drie edels aan het doen endaarna bonte boertjes en kakatoes. ja je moet wat he. er is niks op tv en ik moet s Ć vonds wat te doen hebben

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 21:39
en ik zit wederom met carpal tunnelConfused  ben er al eens aan geoppereerd maar nu is het er terug .
veel beterschap met je duimThumbs Up

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 09:51
ow das rot mijn zus word er volgende week aan geopereerd. zij heeft ms en nu gaan haar handen meedoen. enne van vilt word mij duim dus ook nie tbeter Confused. hij doet nu nog meer pijn Cry.kan geen fles meer open doen. vind ik niet zo leuk.want ik knutsel zo graag Cry

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 12:27
oh wat sneu voor je zus , ms is niet te onderschatten .
tja ze zeggen dikwijls is maar een duim of een teen of een vinger , maaaaaaaaaaaar als je er iets aan mankeert weet je pas dat alles teveel is wat je hebt .
rustig aan doen hoor , anders duurt alles nog veel langer
veel beterschap
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns