Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

even me zelf laten horen!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Priiny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Priiny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: even me zelf laten horen!
    Posted: 22 Juli 2012 om 08:00
Hallo allemaal!

Ik voel me soms net iemand die iedereen bespioneerd! :p
Ik heb de laatste tijd niet veel gepost of gereageerd op andere! Maar af en toe wel wezen kijken!
Ik was zo druk met school, gelukkig wel over naar het laatste jaar, maar dat heeft nog wat stress opgeleverd! Ik dacht nu lekker rustig vakantie vieren en lekker een weekje weg!
Heb ik vorige week te horen gekregen dat mijn vriend en ik na 2,5 jaar wachten een huisje toegewezen hebben gekregen van de woningbouwvereniging! 2dagen later wezen kijken en gelijk geacepteerd en het ziet er heel leuk uit! Nu word mijn vakantie totaal anders! Lekker klussen en alles regelen! Alles behalve rustig aan doen :p!
Morgen lekker een weekje weg en 1 augustus gaan we tekenen!
Ik wilde op deze manier even laten weten dat ik nog steeds kijk en lees, maar niet altijd de puf heb om te reageren!
En wat zijn er weer mooie dingen gemaakt! Om jaloers op te zijn!! Ik hoop dat ik straks aan mijn eigen projectjes weer kan gaan beginnen! Voordat school nog begint! :p

Heel veel liefs,

Jentel
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 09:03
leuk een huis van jullie samen
heel veel succes en plezier met klussen en inrichten
kun je straks lekker iets maken voor in huis!!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 09:40
Heel veel plezier, geluk, sterkte, succes in jullie nieuwe huis
Graag foto's van voor en na Big smile, zijn we dol op hier...
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 10:42
Gefeliciteerd met jullie huisje. Nu zal je echt wel wat anders te doen hebben, maar wat een heerlijk werk toch?!?
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 10:44
Je hebt mooie vooruitzichten!!!
Geniet ervan!! De rest komt wel vanzelf!!

Nog veel succes!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 11:00
Uitrusten kan je deze week met vakantie nog net doen, om dan fijn te gaan klussen.  Dan kan je straks gaan genieten van je eigen huis! Succes ermee. En gefeliciteerd natuurlijk met jullie huis.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 12:24
gefeliciteerd met jullie eigen stekje . Toch wel leuk werk hoor zo zelf je huisje naar jou tand zetten .
Veel plezier ermee
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 15:18
Gefeliciteerd! En we zijn inderdaad dol op foto's van voor en na.
Wens jullie heel veel plezier met het maken van een "eigen" stekje en veel geluk samen.
Gr. Rianne
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 16:39
Van harte gefeliceteert en geniet maar van jullie verlof
Back to Top
Priiny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Priiny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 17:58
dank jullie wel voor al deze lieve berichtjes!
net klaar met inpakken en dan morgen vroeg weg!
En ik maak zeker foto's van voor en na!
Het is heel spannend maar ook zeker onwijs leuk!

Voor iedereen die toch nog even een beetje vakantie hebben met dit mooie weer! Lekker genieten!
En dan horen jullie weer van me als ik helemaal gesetteld ben in ons nieuwe huisje :D

veel liefs,

Jentel
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 18:11
Gefeliciteerd met jullie huisje. kan je  na je vakantie lekker je eigen plekje creëren.
Veel plezier met  jullie vakantie en het opknappen.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.078 seconden.
Lang Yarns