3 suises gebreide poppenmode '81/82 |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Juli 2012 om 14:02 |
Inmiddels heb ik het tweede 3 suissesboekje ook gescand. De boekjes gaan in twee mails naar de liefhebbers toe, graag doorgeven aan de volgende.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Woutera
Duizendpoot Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik de patroontjes ontvangen Magtelt. 'k Zal ze dan weer naar de eerst volgende die zich aanmeld versturen.
Groet Woutera
|
|
RoosjeS
Hobbywonder Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, mijn mailbox staat open doorsturen is geen probleem en dank je wel alvast! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb Woutera een boekje gestuurd en Roosje twee, en toen wist ik niet meer wie wat had gehad. Het is zo onoverzichtelijk met al die plusjes en minnetjes en paperclips in mijn outbox.
En de boekjes gaan alleen in twee delen en het lukt niet om ze fatsoenlijk in een pdf te krijgen. De lettertjes zijn te klein en soms schemert de bladzij door. Maar ik ga morgen vorlijk verder met scannen. Er ligggen nog een scheepjesfolder en twee 3 suissesboekjes klaar |
|
wat rozengeur. |
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik wil ook wel aansluiten!
vind het andere boekje ook erg leuk!
ook ik wil het wel aan anderen weer doorsturen!!
Magtelt wat een werk heb je er aan zeg!!
Alvast super bedankt!!!!!
|
|
|
|
RoosjeS
Hobbywonder Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze binnen magtelt, als het lukt en ik heb even tijd dan zal ik proberen er een pdf van te maken. Als het is gelukt laat ik het je weten!
dank je wel in ieder geval!
|
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
RoosjeS zou je mij de boekjes willen mailen alvast bedankt
|
|
Anne-Marie
|
|
RoosjeS
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn naar je onderweg francisca!
|
|
RoosjeS
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt ik heb je een wetransfer gestuurd met 2 pdf's, kijk maar of je ze leesbaar vind
|
|
Woutera
Duizendpoot Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de patroontjes ontvangen. Wat zijn ze leuk.
Dank je wel voor al het werk wat je ervoor hebt gedaan.
Toppie.
Groet Woutera
|
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik ze ook mogen hebben, lijkt me leuk voor mijn kleine buurmeisjes om wat voor ze te maken, en voor nog 2 kleine meisjes, 1 daar van krijgt bijna een zusje en dan heb ik voor haar ook een kadootje
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Elma ik heb je alledrie de reeds gescande boekjes gestuurd.
|
|
wat rozengeur. |
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
geweldig, ik vind ze echt schattig, de meiden zullen er blij mee zijn, heel erg bedankt
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik ze ook mogen ontvangen?
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Lydia, ik heb je alles gestuurd wat ik tot dusver had gescand. Het boekje van vandaag komt later naar je toe. Eerst mijn bakje met yoghurt, lijnzaad en verse aardbeien naar binnen werken.
|
|
wat rozengeur. |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt hardstikke bedankt en eetsmakelijk hoor, geniet ervan.
heb je de bestandjes teruggestuurd in pdf, maar de 2e mail kwam terug, je mailbox zit vol? |
|
lydia wijsbroek
|
|
Ingvi
Newbie Lid sinds: 21 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is het mogelijk dat ik ook het boekje ontvang? Ik ben erg geïnteresseerd.......alvast veel dank, groetjes ingvi.....
|
|
katelijne
Hobbywonder Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier woont nog een liefhebber
Alvast bedankt. |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
Katelijne ze komen eraan, wel in 2en, anders is het te groot
hoop dat het doorstuurtreintje gaat werken anders blaas ik weer googlemail op Ingvi je hebt het ook binnen |
|
lydia wijsbroek
|
|
ridder204
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
|
deze liefhebber reist ook graag mee
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |