Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vertalen van kyubey aub

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
realmanuela View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer realmanuela Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vertalen van kyubey aub
    Posted: 28 Juli 2012 om 20:21
goedeavond 

ik heb deze patroon in engels,maar jammer genoeg krijg ik een hele rare vertaling 
wie zou of heeft dit patroon in nl,of zou het willen vertalen voor me 
hoofd heb ik maar kan hem nu niet afmaken jammer genoeg wie wil me helpen ermee dat zou heel lief zijn 
thnx alvast 
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 09:23
Ik weet niet waar je tegen aanloopt. Maar de rest is eigenlijk hetzelfde als het hoofdje. Ze zijn alleen vergeten om tussenhaakjes te zetten hoe vaak je moet meerdere. Dat hebben ze wel bij het hoofdje gedaan en het begin van de oren. Je kunt dat zelf uittellen want er staat achteraan wel hoeveel steken je in totaal moet hebben.
Row 3: Sc2, sc2 in one x 3 (12)
Row 4: Sc 2, sc2 in one (16)
Row 5: Sc 3, sc2 in one (20)
Rows 6-8: Sc 3 rows, fasten off

Dus bij regel 4 moet je vier keer dit herhalen. Dus 2 vasten, 2 vasten in een steek haken, en dat geld ook voor regel 5. Bij regel 6 7 en 8 zijn het alleen maar vasten haken.

De body moet je in rijen haken in plaats van een cirkel.

Ik hoop dat je er zou wel uit kan komen anders lees ik het wel, Succes.

Groetjes Margaret
Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer realmanuela Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 00:09
Originally posted by nixen nixen wrote:

Ik weet niet waar je tegen aanloopt. Maar de rest is eigenlijk hetzelfde als het hoofdje. Ze zijn alleen vergeten om tussenhaakjes te zetten hoe vaak je moet meerdere. Dat hebben ze wel bij het hoofdje gedaan en het begin van de oren. Je kunt dat zelf uittellen want er staat achteraan wel hoeveel steken je in totaal moet hebben.
Row 3: Sc2, sc2 in one x 3 (12)
Row 4: Sc 2, sc2 in one (16)
Row 5: Sc 3, sc2 in one (20)
Rows 6-8: Sc 3 rows, fasten off

Dus bij regel 4 moet je vier keer dit herhalen. Dus 2 vasten, 2 vasten in een steek haken, en dat geld ook voor regel 5. Bij regel 6 7 en 8 zijn het alleen maar vasten haken.

De body moet je in rijen haken in plaats van een cirkel.

Ik hoop dat je er zou wel uit kan komen anders lees ik het wel, Succes.

Groetjes Margaret

sorrie ik het nu pas lees,het hoofdje zelf had ik al af ,ik krijg problemen bij de oren 
thnx voor je reaktie 
groetjes manuela

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 01:27
ik ben ook eens gaan kijken, maar hetgeen ge geplaatst heb gaat over de oren en snap niet wat het probleem dan nog kan zijn staat toch duidelijk uitgelegd hierboven

Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 05:37
Hoi Manuela,

Kom je eruit of heb je nog hulp nodig?

gr Denise
Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer realmanuela Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 20:36
EArthings:Make 4(6)

bedoelde die oren ,omdat er in het patroon de gewone oren staan zoals uitgelegt was hierboven die snap ik 
maar de uitleg in het patroon zelf Earthings Make 4(6)

fijne avond groetjes manuela
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns