Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon hema lappendeken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon hema lappendeken
    Posted: 31 Juli 2012 om 15:09
op hema.nl onder icoontje hobby en dan de 24 stoffen kun je een pdf downloaden met werkbeschrijving voor een lappen dekenBig smile
ik heb vanalles geprobeerd maar krijg het pdfje niet te zien laat staan geopendCry
wie o wie heeft het al gedownload en wil mij het pdfje mailen

alvast bedankt voor de moeite!!Embarrassed

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 15:20
heeft het niet te maken met volgen op twitter of Facebook of zo?
of zit ik er nu grandioos naast??? Er is eerder een link geweest naar de Hema hier op het forum, misschien dat het je dan wel lukt..... succes
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 15:21
in google intikken lappendeken hema pdf, via de site van hema lukte het mij ook niet

Chris ik heb het je al gemaild.
lydia wijsbroek
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 15:27
haha gelukt
dankjewel voor de hulp!!!

mijn jongste gaat aanstaand schooljaar ook naar school
wie weet begin ik hier dan aan
heb best wel wat katoentjes en stofjes en bloesjes van manlief die ik er voor kan gebruiken
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 15:36
een tip, gebruik geen oude en nieuwe stoffen door elkaar, tenzij je de nieuwe stofjes eerst wast, gebruik een synthetisch garen voor het naaien, katoen draad heeft nog wel es de neiging te krimpen en dan gaan je naadjes er zo raar uitzien. Heb zelf vroeger ooit de fout gemaakt met babylakentjes, was super verliefd op een heel mooi kantje op de markt, paste toen precies bij de babykamer en heb toen verzuimd het kant eerst te wassen en strijken. na de eerste wasbeurt was het kant iets gekrompen, je kon stijken wat je wilde maar kreeg het niet meer goed. Evenals applicaties opnaaien, neem synthetisch garen, krimpt in ieder geval niet
lydia wijsbroek
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 16:21
http://www.hema.nl/SiteCollectionDocuments/onlinewinkelen/Lappendeken.pdf

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 16:24
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 16:40
ja dat is de gehaakte er is ook een genaaide lappendeken
lydia wijsbroek
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 16:40
Maar dat is wel de gehaakte deken ... Hier de lappendeken link. Ziet er mooi uit en de tips van Lydia heb ik in mijn hoofd opgeslagen! Dank je wel! Thumbs Up

http://www.hema.nl/SiteCollectionDocuments/onlinewinkelen/Lappendeken.pdf
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Miss_TvR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miss_TvR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 12:01
ik kan hem wel downloaden hoor... willen mensen dat ik hem toestuur via mail?

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.488 seconden.
Lang Yarns