patroon hema lappendeken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 Juli 2012 om 15:09 |
op hema.nl onder icoontje hobby en dan de 24 stoffen kun je een pdf downloaden met werkbeschrijving voor een lappen deken
![]() ik heb vanalles geprobeerd maar krijg het pdfje niet te zien laat staan geopend
![]() wie o wie heeft het al gedownload en wil mij het pdfje mailen
alvast bedankt voor de moeite!!
![]() |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heeft het niet te maken met volgen op twitter of Facebook of zo?
of zit ik er nu grandioos naast??? Er is eerder een link geweest naar de Hema hier op het forum, misschien dat het je dan wel lukt..... succes
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
in google intikken lappendeken hema pdf, via de site van hema lukte het mij ook niet
Chris ik heb het je al gemaild. |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
haha gelukt
dankjewel voor de hulp!!!
mijn jongste gaat aanstaand schooljaar ook naar school
wie weet begin ik hier dan aan
heb best wel wat katoentjes en stofjes en bloesjes van manlief die ik er voor kan gebruiken
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
een tip, gebruik geen oude en nieuwe stoffen door elkaar, tenzij je de nieuwe stofjes eerst wast, gebruik een synthetisch garen voor het naaien, katoen draad heeft nog wel es de neiging te krimpen en dan gaan je naadjes er zo raar uitzien. Heb zelf vroeger ooit de fout gemaakt met babylakentjes, was super verliefd op een heel mooi kantje op de markt, paste toen precies bij de babykamer en heb toen verzuimd het kant eerst te wassen en strijken. na de eerste wasbeurt was het kant iets gekrompen, je kon stijken wat je wilde maar kreeg het niet meer goed. Evenals applicaties opnaaien, neem synthetisch garen, krimpt in ieder geval niet
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Miep52 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 April 2012 Status: Offline Points: 263 |
http://www.hema.nl/SiteCollectionDocuments/onlinewinkelen/Lappendeken.pdf
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
|
ja dat is de gehaakte er is ook een genaaide lappendeken
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Maar dat is wel de gehaakte deken ... Hier de lappendeken link. Ziet er mooi uit en de tips van Lydia heb ik in mijn hoofd opgeslagen! Dank je wel! ![]() |
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Miss_TvR ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 98 |
ik kan hem wel downloaden hoor... willen mensen dat ik hem toestuur via mail?
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |