Computer tips en trucs vraag.... |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Juli 2012 om 15:31 |
Hoi,
ik hoop dat ik het onder de goede tipic zet. Het gaat om het volgende. Zoals velen van ons ben ik rijkelijk bedeeld met tijdschriften van Wanda. Nu staat er in ieder tijdschrift wel iets wat me aanspreekt, echter de tijschriften nemen zoveel ruimte in beslag dat ik eigenlijk alleen hetgeen wil bewaren wat me echt aanspreekt..... Hoe kan ik dat op de meest simpele manier uit het tijdschrift ahlen en opslaan????? Kopieëren en plakken lukt mij niet.....(kan aan mij liggen) Hoor heel graag van jullie!!
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
kan jij pdf's maken met een virtuele printer?
|
|
lydia wijsbroek
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
dit klinkt wel heeeeeeeeeeeeel technisch.......... geen idee dus
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
zodra je een pdf maakt stuur je het naar de printer, maar deze printer print dan niet maar maakt een bestandje aan, dat je kunt opslaan.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daarvoor kun je nitro reader downloaden Marlies , dan kun je je bestand openen en alle afbeeldingen er uit halen. Wel allemaal tegelijk, maar daarna kun je daar waar ze zijn opgeslagen, de afbeeldingen kiezen die je wilt bewaren. Heel simpel werkt dat. Mocht het niet lukken trek maar aan de bel!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben een leek op computergebied. Ik zou scannen wat me bevalt en de scans in een mail aan mijn man sturen met het verzoek dat alles uit te printen. Kun je natuurlijk ook aan een kennis met printer vragen en dan het papier betalen.
Je kunt de bladen ook uit elkaar halen en de patronen die je wilt bewaren in doorzichtige mapjes van Action stoppen in een ordner. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
MariaLA
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Magtelt,
het gaat juist om de digitale versies die ik van Magtelt heb gehad..... Ga eens even aan de slag met Nitro Reader José, ben benieuwd.
|
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Komt helemaal goed Marlies! En anders mail je maar :-)
|
|
Saskia Angelie
Hobbywonder Lid sinds: 29 Januari 2012 Locatie: Goudswaard Status: Offline Points: 669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Picasa downloaden, printscreen knopje gebruiken van je toetsenbord... en dan heb je het
bericht wat je wil hebben in Picasa, wat je daar weer kan bewerken...! Groetjes Saskia
|
|
www.angelikastreasures.tk
www.kralenkettingen.tk www.angelikas-pictures.blogspot.nl |
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
Marlies, laat ons weten of het gelukt is, want ik snap er ook niets van
|
|
MariaLA
Post Options
Thanks(0)
|
hoi, ik heb het programma gedownload waar Seeke het over had. Lijkt mij eenvoudig maar ben er nog niet aan toegekomen....
|
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
dus... we wachten vol ongeduld op het resultaat
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoikes allen
Als je met Windows werkt is er een hele goeie virtuele printer. Het noemt Nitro. Je kan het gratis gebruiken en het is echt niet moeilijk te instaleren. Je download de Nitro exe. slaat het bv op op je bureaublad. Dan dubbelklik je op die EXE. en installeer je het programmaatje. Daarna kan je bij afdrukken kiezen voor nitro en slaat hij op in pdf. Hopelijk hebben jullie hier iets aan anders deleten maar. Groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
MariaLA
Post Options
Thanks(0)
|
ja.............. dat is lekker!!!!
|
|
MariaLA
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Inge,
diet kreeg ik ook als advies van Seeke (José). Als ik morgen boodschappen heb gedaan, de badkamer, gestreken dan ga ik er even voor zitten
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Och meid die badkamer strijk je volgende week maar hoor,
|
|
|
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bedoelde niet het afdrukken naar een virtuele printer in combinatie met nitro.
Als je in nitro reader een pdf bestand opent kun je daar iedere pagina als afbeelding er uithalen. Dat is wat ik bedoelde. Nitro Reader openen, op "afbeeldingen ophalen"klikken en het bestand kiezen. Dan kiezen waar je wilt dat de foto's terechtkomen, op de knop drukken en voila! Simpeler kan haast niet.... |
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Ow... dat wat Inge schrijft gaat toch ook wel handig, misschien nog wel veel handiger zelfs!
Heb het even uitgeprobeerd, en het voordeel is dat je niet alle foto's van het pdf bestand opslaat, maar alleen maar die ene pagina. Gaat dus veel sneller dan wat ik schreef eigenlijk, omdat je dan niet weer alle afbeeldingen die je niet wilt weer moet gaan verwijderen... Ik heb dit nog nooit op deze manier gedaan, eigenlijk alleen maar op "mijn" manier. Maar bedankt Inge voor de tip! Dat van die virtuele printer wist ik wel, maar niet op deze manier :-)
|
|
MariaLA
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
MariaLA
Post Options
Thanks(0)
|
Update:
ik heb Nitro geinstalleerd maar heb het er ook weer afgehaald. Alles werd automatisch via Nitro geopend en duurde mij veeeeeeeeeeeeeel te lang. Heb nu een ander programma gedownload "Printkey2000" en vooralsnog werkt dat prettiger vind ik. Dit programma kan je aanklikken als je het daadwerkelijk nodig hebt. Weet niet hoe het komt dat ik alles automatisch opende in Nitro, misschien hoort het wel zo. Enne Diny de badkamer is ook gestreken ondertussen.....
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |