Welk magazine?? |
Reageer |
Autheur | |
Lilyishere
Duizendpoot Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Augustus 2012 om 11:26 |
Hallo allemaal!
Ik wilde vandaag gaan beginnen met mijn cadeau voor de verrassingsswap. Nu had ik in een magazine een patroon gezien die ik onder andere wilde gebruiken. En je raad het misschien al IK KAN HET NIET VINDEN!! Ik heb alles al 2 keer doorgezocht maar ik zie hem gewoon niet. Ik heb momenteel ook zoveel bladen gekregen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Misschien dat jullie het misschien weten? Ik zoek ondertussen verder natuurlijk, misschien wat langzamer. Het patroon is van een Afghan deken granny style verschillende blokken. Verschillende groottes ook Het plaatje is van een dame ( ik meen aziatisch) die op een bank ligt te haken met het kleed over haar benen. De kleuren zijn een beetje herfstachtig waaronder een petrol kleur die ik me kan herrineren. En er staat me iets bij van een goed doel iets, maar ik weet niet of dat wel zo was of een ander patroon. Wie kan mij helpen?. |
|
Lilyishere
Duizendpoot Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Post Options
Thanks(0)
|
GEVONDEN!!!
Eindelijk! Het was de crochet today Good Cause Afghan! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat je hem al gevonden hebt.
Bij ons thuis is het vaak zo dat mensen lopen te zoeken en te mompelen tot ik opsta van mijn stoel en dan ineens heben ze het gevonden. En dan is mijn voorverwarmde stoel gauw ingepikt door een kat. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lilyishere
Post Options
Thanks(0)
|
Ja zo blij, ok heb er wel de gehele middag over gedaan onderhand. O ja en nog even een tukje gedaan tussendoor.
Ik ken het Machtelt, mijn schoonzusje trommelt ook iedereen op om te gaan zoeken hahaha. Ze wordt haast boos als je niet helpt. Hahaha |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is hier al precies hetzelfde. En als ik erbij kom, is het meestal zo gevonden. Vaak ligt het dan op zo'n plaats dat als het een hondje was geweest, het ze had gebeten |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn moeder zei dan: "Als ik het eerder vind dan jij, sla ik je links en rechts ermee om de oren". Maar ze sloeg nooit, dus niemand werd daar bang van.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lilyishere
Post Options
Thanks(0)
|
Hahahaha
|
|
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij ons thuis werd er altijd gezegd,
smeer er wat aan dan kun je het ruiken hier thuis is het meestal zo, dat ik wel weet waar mijn mannetje het neer legt
|
|
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn vader zei altijd "Even fluiten dan komt het wel". Maar als je al lang had gezocht en het echt nodig had dan kon je daar behoorlijk boos om worden, dat ie dat zei.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |