niet meer beschikbaar |
Reageer | Pagina 123 5> |
Autheur | |
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Augustus 2012 om 17:31 |
verwijderd
|
|
lydia wijsbroek
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt hoor Lydia, om dit allemaal met ons te delen!!!
Wie er nog mist, mag mij eventueel ook naar mij een mail sturen. Ik heb alle 7 linken in een mapje staan!! Kan helaas maar vanaf morgen beginnen uitdelen!! ;.))
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
JoJo
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
|
lolllibol als je de moeite wilt doen de patroontjes door te sturen dan heel graag. ik heb deel1 ontvangen de rest nog niet.
|
|
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
jojo je hebt ze binnen nummer 2 tot en met 7. Ik heb het maar even gedaan Lollibol moest weg, die heeft misschien morgen tijd.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Net gemist zie ik!!
Maar nu ben ik echt weg ;.)) Tot morgen dames!! Je mag jullie wensen hier posten of naar mijn mail!! Maakt niet uit ;.))
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoikes, Ik heb 1 tot 3, Mag ik de resterende aub ook nog ontvangen als je tijd vind. Groetjes Inge heel erg bedankt voor het delen |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
inge ze komen eraan
|
|
lydia wijsbroek
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk dank hoor
groetje IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
katelijne
Hobbywonder Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier is 6 en 7 nog niet toegekomen, als iemand tijd en zin heeft : alvast bedankt !
|
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik mis deel 5 en 6 ook nog dus als er iemand de tijd heeft
|
|
|
|
Lilyishere
Duizendpoot Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo dames,
Even snel vanaf een etentje! Zou ik nog in aanmerking kunnen komen voor deel 2 t/m 7?? Deel 1 heb ik gisteren wel al gehad. Alvast super bedankt lieverds!! En met name Lydia voor het beschikbaar stellen van alle mooie patroontjes! Ik ga snel weer terug, voorgerechtje wordt nu uitgeserveerd! |
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
katelijne, je hebt ze binnen
vikike ze komen eraan |
|
lydia wijsbroek
|
|
Petronette
Duizendpoot Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 356 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wacht op 4 t/m 7, achter mij is ook al weer iemand, dus dan zou ik ze daar wel weer door willen sturen ...
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb ze gestuurd, maar je had er in het topic NIET omgevraagd, ben niet van plan nu weer en hele avond te gaan mailen |
|
lydia wijsbroek
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
petronette, je hebt ze binnen. er zijn gewoon een aantal mensen die het VERDOMMEN om iets door te sturen. Dit kwam in het topic van Naemi ook al naar boven.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Petronette
Duizendpoot Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 356 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Lydia, zowel voor het doorsturen als het verzamelen en delen van al dit moois.
Ik heb ze in de desbetreffende topics weer doorgezet.
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
had ik gezien, dankjewel petronette
|
|
lydia wijsbroek
|
|
claziena
Duizendpoot Lid sinds: 04 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 105 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi goi.
Zat bij de verkeerde.
Ik heb deel 1 en 2
Wie wil mij de rest sturen?
alvast bedankt
Claziena
|
|
arinasp
Duizendpoot Lid sinds: 19 April 2012 Status: Offline Points: 152 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh heb je zojuist 1 en 2 gestuurd omdat je daar om vroeg nou dan komt de rest er ook nog aan
|
|
JoJo
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze allemaal ontvange geweldig bedankt!!!
|
|
|
|
Reageer | Pagina 123 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |