Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Linnen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Linnen
    Posted: 04 Augustus 2012 om 19:28
Weet iemand waar ik goedkope mooie linnen stofjes vandaan kan halen in bruin- en grijstinten.. Ik heb al wat op internet zitten zoeken, maar het is toch wel moeilijk..
Dus misschien hebben jullie wat tips LOL
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 22:15
Bij de volgende site heb ik wel eens stof gekocht, prima service en snelle levering: http://www.bbms.nl/webwinkel/products_search/page/2/?skeyword=linnen

Groet,

Yobsje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 22:16
Is er geen stoffenmarkt in je buurt? In Apeldoorn is er één op maandagochtend, bijvoorbeeld. Dan kun je prijzen vergelijken, kijken en voelen aan stofjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 09:03
ik weet niet wanneer je het  nodig hebt....
In het najaar beginnen de stoffenbeurzen weer, je kan je inschrijven op internet voor de agenda.....
Het is sowieso de moeite waard om erheen te gaan.

Dit is ook het geval met de handwerkbeursen, in Zwolle is de eerste net als we op vakantie gaan en uitstellen doen we niet Big smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 10:31
En kijk eens op google of er een stoffenspektakel in je buurt komt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 10:42
Indd.. Er is hier wel een stoffenhal.. dan moet ik daar maar eens gaan kijken..

Wat ook moeilijk te vinden is, zijn van die stofjes die 'oud' lijken.. Ik heb daar mijn kipjes van gemaakt.. Maar volgens mij verkopen ze die alleen maar per internet.. Net als de stofjes van Tilda..
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 10:50
Als je je stoffen oud wilt hebben zou je kunnen proberen om ze te wassen (opgepropt in een te kleine zak) en er een beetje chloor bij gooien......
Vaak is het zo met katoenen stoffen dat als je ze gekreukd wast je een soort 'slijtplekken' krijgt.
OF gewone ongebleekte katoen in de thee....of koffie.....
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 10:51
Originally posted by arnhemmertje arnhemmertje wrote:

Indd.. Er is hier wel een stoffenhal.. dan moet ik daar maar eens gaan kijken..

Wat ook moeilijk te vinden is, zijn van die stofjes die 'oud' lijken.. Ik heb daar mijn kipjes van gemaakt.. Maar volgens mij verkopen ze die alleen maar per internet.. Net als de stofjes van Tilda..

Dit soort stofjes verkopen ze wel in quilwinkels. De Tildastofjes ook trouwens. Ik kwam laatst ook bij Pipoos Tildastofjes tegen.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 10:54
Oh, dat wist ik niet.. Thnx.. ^_^
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 10:56
pipoos is wel duur zie ik :P
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 11:01
Originally posted by arnhemmertje arnhemmertje wrote:

pipoos is wel duur zie ik :P
Klopt, ze geven het daar niet weg. En Tildastofjes zijn op het moment ook helemaal 'hot' dus waarschijnlijk zul je ze nog niet veel in de aanbieding tegenkomen.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 11:10
http://hobby.blogo.nl/2011/01/23/hoe-tilda-poppen-maken-en-veel-gratis-pop-patronen/

ken je deze site/blog??
Je weet wel wat leuk is! Dat dan weer wel! Big smile
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 11:41
Ik heb die welleens voorbij zien komen, maar niet echt naar gekeken..

Mijn portemonnee is vaak niet blij met dat wat ik leuk vind LOL
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 11:45
Hier staan ook wat patronen voor de liefhebber ;)

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 11:50
IK weet niet waar je woont, in Utrecht is iedere zterdag van 8 tot 13 uur een enorme stoffen(lapjes)markt
ik heb daar al verschillende keren stof gekocht voor weinig geld.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns